اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفری در گفت‌و‌گو با فارس:

قم برای میزبانی پیکارهای بوکس جوانان کشور آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم از آمادگی کامل برای میزبانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در شهر مقدس قم خبر داد.

قم برای میزبانی پیکارهای بوکس جوانان کشور آماده می‌شود

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان قم با حمایت از هیئت بوکس در راه برگزاری مطلوب رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان ما را یاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: تجربه برگزاری دو دوره از این رقابت‌ها هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی نوجوانان که خوشبختانه هر دوره مورد رضایت مسئولان فدراسیون بوکس و وزارت ورزش و جوانان بوده است، موجب شده است تا برای میزبانی این دوره از آمادگی کامل برخوردار شودیم.

رئیس هیئت بوکس استان قم ابراز داشت: در راه برگزاری بسیار شایسته این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان، در جلسات مختلف در هیئت بوکس قم، هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مرتبط صورت گرفته است.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از روز اول تیرماه وارد شهر مقدس قم می‌شوند و در مکان‌های مورد نظر که برای اسکان آنها تدارک دیده شده است، استقرار می‌یابند، ضمن اینکه زمان و مکان وزن‌کشی و برگزاری مسابقات پیش از این اعلام شده است.

جعفری اظهار داشت: میزبانی مسابقات مهمی همچون پیکارهای بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فرصت مغتنمی است که استان قم توانمندی خود را در برگزاری مطلوب و پذیرایی شایسته از میهمانان را نشان دهد و بوکسورهای قمی از حضور برترین‌های کشور در قم، تجارب ارزشمندی را فرا بگیرند.

وی تأکید کرد: برگزاری این رقابت‌ها در آستانه اعزام تیم ملی بوکس جوانان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهان و همچنین قهرمانی آسیا نشان از اهمیت فدراسیون نسبت به موفقیت کشورمان در این مسابقات به عنوان یکی از رقابت‌های مهم سال جاری است و به همین دلیل تلاش ما بر این است که میزبانی شایسته در این مسابقات باشیم.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به حضور بوکسورهای استان قم در این دوره از پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس جوانان بیان داشت: قم در رده‌های سنی پایه بوکس سابقه درخشانی دارد، اما برای نشان دادن پویایی و توانمندی بیشتر این میدان فرصت بسیار خوبی برای بروز شایستگی‌های استعدادهای آینده ورزش بوکس استان قم است.

وی یادآور شد: به همین منظور رقابت‌های انتخابی بوکس رده سنی جوانان استان قم را با شرکت چهره‌های شاخص این رده سنی برگزار کردیم تا از بین آنها نفرات برتر برای حضور در مسابقات جوانان قهرمانی کشور شناسایی شوند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان از روز دوم تیرماه به مدت دو روز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بوکس استان قم در اوزان مختلف با شرکت بوکسورهای استان‌های سراسر کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول