اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان قم عنوان کرد

بوکسورهای قم آماده درخشش در انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان قم گفت: با اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور بهترین بوکسورهای کشور برگزار می‌شود اما به موفقیت و درخشش اعضای تیم بوکس جوانان قم در کسب موفقیت در این انتخابی خوشبین هستیم.

بوکسورهای قم آماده درخشش در انتخابی تیم ملی

رضا کاظم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: در این رقابت‌ها، هشت نفر از بهترین بوکسورهای استان قم با آمادگی کامل و با شرایطی مطلوب به مصاف حریفان می‌روند تا ادامه‌دهنده موفقیت‌های سال‌های اخیر بوکس استان قم باشند.

وی ادامه داد: در انتخابی این دوره تیم ملی بوکس جوانان کشورمان، نفرات بسیار خوبی حضور دارند،‌ ضمن اینکه از بوکسورهایی در انتخابی تیم ملی بهره می‌بریم که زیر نظر مربیان با تجربه کاراته قم در شرایط سخت و فشرده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

دبیر هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: تلاش دسته جمعی تمام همکاران ما در هیئت بوکس سبب شده است تا این رشته در کنار سایر رشته‌ها همچنان موفقیت‌های ارزنده‌ای را در رقابت‌های داخلی و برون مرزی به دست بیاورد و علاقمندان زیادی جذب این رشته شوند. 

وی اظهار داشت: پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس جوانان کشور در هفته اول تیرماه در حالی در قم برگزار می‌شود که از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و در بین تمام مدعیان عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون مرزی سال 2012 برگزار می‌شود و قطعا بوکسورهای قمی نیز در کنار سایر اعضای حاضر در انتخابی تیم ملی تلاش خواهند کرد عملکرد شایسته‌ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان و آسیا برای بوکسورهای آینده‌دار قمی یکی از بزرگ‌ترین میادین رسمی در سال جدید است که اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه موفقیت در این انتخابی فرصت مغتنمی است که بوکسورهای ما باید از آن استفاده کنند تا بوکس استان قم در مسیر پیشرفت بیشتر قرار بگیرد.

دبیر هیئت بوکس استان قم یادآور شد: هدف مجموعه هیئت بوکس استان قم، اعتلای ورزش و نام بوکس قم در کشور و میادین برون مرزی است و برای این منظور نمایندگان قم تلاش می‌کنند در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی به نتایج شایسته و لایق کاراته قم دست یابند. 

وی عنوان کرد: بوکس ورزشی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر بر روی آن، در میادین مختلف کشوری و بین‌المللی برای استان قم انتظار کسب افتخارات قابل توجهی را داشته باشد اتفاقی که با درخشش بوکسورهای قمی در سال‌های گذشته در به دست آوردن پنج مدال آسیایی و بین‌المللی رخ داده است اما در این میان حمایت از قهرمان نیز شرط مهمی است. 

کاظم‌پور عنوان داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان از روز دوم تیرماه سال جاری با حضور بوکسورهای مدعی اعزام به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا و جهان در تاشکند و تایلند به میزبانی هیئت بوکس استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول