اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوکسورهای ساوه قهرمان مرحله لیگ بوکس استان مرکزی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از قهرمانی تیم بوکس ساوه در چهارمین مرحله از مسابقات لیگ بوکس استان خبر داد.

بوکسورهای ساوه قهرمان مرحله لیگ بوکس استان مرکزی شدند

علیرضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: چهارمین مرحله از ششمین دوره مسابقات لیگ بوکس استان روز گذشته با حضور 34 بوکسور از شهرستان‌های زرندیه، کمیجان، ساوه، خمین و اراک در شهرستان زرندیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه سنی الف ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان و گروه سنی ب ویژه رده‌های سنی امید و بزرگسال برگزار شد که تیم شهرستان ساوه موفق شد با کسب 27 امتیاز عنوان قهرمانی این مرحله از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی ادامه داد: تیم بوکس شهرستان اراک نیز با کسب 13 امتیاز عنوان نائب قهرمانی و تیم کمیجان با 10 امتیاز عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

به گفته وی تیم شهرستان زرندیه و خمین به ترتیب با کسب 8 و دو امتیاز رده‌های چهارم و پنجم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

عباسی با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت‌ها گفت: در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی الف و در وزن 28 کیلوگرم مهدی کاتبی از شهرستان زرندیه، در وزن 38 کیلو داریوش غلامی از ساوه، در وزن 42 کیلو کیومرث غلامی از ساوه، در وزن 52 کیلو ابوالفضل افشار از اراک، در وزن 56 کیلو رضا مهربان از زرندیه، در وزن 64 کیلو علی چگینی از اراک و در وزن 69 کیلو محمد کلوانی از کمیجان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود: در گروه سنی ب و در وزن 60 کیلو محمد مرادی از ساوه، وزن 64 کیلو بهروز خاکرو از ساوه، وزن 69 کیلو امید باغبان عباسی از اراک، وزن 75 کیلو میلاد مریدی از ساوه،  وزن 81 کیلو رضا اعلایی‌پور از کمیجان، 91 کیلو سیاوش اسماعیلی از ساوه، و در وزن 91+ کیلو جواد قهرمانی از ساوه عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

به گفته وی مرحله پنجم مسابقات لیگ بوکس استان نیز 23 تیرماه در محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول