اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان استان به میزبانی هیئت بوکس استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان در ارومیه

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان متولدان 72 تا 74 در 25 خرداد سال جاری و به میزبانی هیئت بوکس استان در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته‌های ورزشی افزود: به این منظور برنامه‌های استان با موضوع استعدادیابی تقویم ورزشی امسال بسیار پربارتر است.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان، اردوهای تیم ملی و مسابقات چهارجانبه و پنج‌جانبه بین‌المللی به میزبانی هیئت بوکس استان از مهم‌ترین برنامه‌های تقویم ورزشی است.

مهدی‌زاده گفت: برگزاری مسابقات در دانشگاه‌های غیرانتفاعی استان، راه‌اندازی تیم نونهالان و نوجوانان و اعزام آن‌ها به مسابقات و برگزاری لیگ استانی و کشوری در راستای استعدادیابی از نفرات برتر است.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارشناسان استعدادیاب باید توانایی تشخیص ورزشکاران مستعد در سنین پایین‌، پیش‌بینی رشد و تکامل جسمانی ورزشکار، کسب ضمانت جهت حمایت‌های پس از فرایند،‌ استعدادیابی از والدین، مربیان، فدراسیون‌های ورزشی و سازمان ورزش کشور، حفظ و ایجاد انگیزه جهت شرکت ورزشکار مستعد در رشته ورزشی مورد نظر و  گسترش و ارتقای سطح علمی مربیان که با ورزشکاران مستعد تمرین می‌کنند.

وی گفت: استعدادیابی ورزشی راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت‌آمیز ورزشکاران در صحنه‌های بین‌المللی است که برای این منظور نیاز به شناسایی و انتخاب افراد با استعدادی است که شرایط لازم جسمانی، مهارتی و رفتاری برای موفقیت در ورزش خاص را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در استان نیاز به حمایت‌های مالی مسئولان دارد، ادامه داد: سال گذشته مسابقات شمس که قرار بود به میزبانی شهرستان خوی برگزار شود به دلیل نداشتن حمایت‌های مالی برگزار نشد.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در تقویم امسال پایه‌ریزی نونهالان به منظور اعزام به مسابقات با هدف استعدادیابی مهم است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول