اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز رقابت‌های لیگ بوکس باشگاه‌های اصفهان

18 خرداد بوکسورهای اصفهان به رینگ می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: از تاریخ 18 خردادماه جاری رقابت‌‌های لیگ بوکس باشگاه‌های استان اصفهان با تلاش این هیئت آغاز می‌شود.

18 خرداد بوکسورهای اصفهان به رینگ می‌روند

مهدی شفیعی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: رقابت‌‌های بوکس لیگ باشگاه‌های استان اصفهان بین هشت تیم بوکس استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین رقابت‌های لیگ بوکس باشگاه‌های استان اصفهان بین دو تیم خمینی‌شهر و شهدای شهرستان اصفهان برپا می‌شود، تصریح کرد: اردوی تیم بوکس جوانان اصفهان نیز برای حضور در رقابت‌های کشوری از چند وقت پیش آغاز به کار کرده است.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت‌های بوکس کشوری از تاریخ دوم تیرماه در قم آغاز می‌شود، تاکید کرد: جوانان رده سنی 17 تا 18 سال در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی در مورد اهداف آتی هیئت بوکس استان اصفهان به اجرای طرح استعدادیابی و مدرسه بوکس استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این دو مقوله نوجوانان به صورت رایگان از آموزش‌های بوکس برخوردار می‌شوند.

شفیعی ادامه داد: در سه سال گذشته رشته بوکس در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان حضور داشته است اما در سال جاری وضعیت بوکس در این مسابقات نامشخص است.

به گزارش فارس، در چند وقت گذشته اعضای هیئت بوکس استان اصفهان اقدام به راه‌اندازی مدرسه بوکس در شهرستان داران کردند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول