اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

بوکسور‌های نوجوان اصفهان با اصول علمی بوکس پیش می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: یکی از دلایل راه‌اندازی مدرسه بوکس اصفهان کشف نخبگان بوکس اصفهان در رده سنی 13 تا 15 سال و راه‌یابی هدفمند آنها به رده سنی نوجوانان است.

بوکسور‌های نوجوان اصفهان با اصول علمی بوکس پیش می‌روند

مهدی شفیعی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم بوکس رده سنی نوجوانان در زمان راه‌اندازی هیئت جدید بوکس به وجود آمده است و تمام تلاش خود را برای راه‌یابی این ورزشکاران به رده‌های سنی بالاتر و در جایگاه شایسته خود به کار می‌گیریم.

وی از دیگر اهداف راه‌اندازی مدرسه بوکس اصفهان را که به صورت رایگان به امر آموزش بوکس برای علاقه‌مندان می‌پردازد فرهنگ‌سازی مناسب برای این رشته ورزشی برشمرد و اظهار داشت: برخلاف بسیاری از تصورات اشتباه ورزش بوکس از خشونت خاصی برخوردار نیست و به مانند سایر رشته‌های ورزشی از اصول خاص خود و به صورت علمی پیروی می‌کند.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان در مورد رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور، با اشاره به برگزاری اردوی بوکس رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در این مسابقات، تاکید کرد: این اردو در سالن بوکس تختی برپا شده است و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

وی در مورد رقابت‌های لیگ بوکس باشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در دیدار دو تیم خمینی‌شهر و شهدای شهرستان اصفهان، این مسابقه به نفع شهدای شهرستان و با نتیجه 6 بر 4 پایان یافت، اظهار داشت: این مسابقه در شهرستان خمینی‌شهر برپا شد.

شفیعی ادامه داد: مسئولان هیئت بوکس شهرستان خمینی‌شهر با دل‌سوزی هر چه تمام‌تر این رشته ورزشی را به سوی جلو هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: خمینی‌شهر با زیبایی و قدرت وظیفه میزبانی خود را در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های استان انجام داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول