اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس قم:

مدال‌های بوکس جوانان کشور را در قم نگه می‌داریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان قم گفت: با حضور برترین‌‌های اوزان مختلف بوکس قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تلاش می‌کنیم بیشتر مدال‌ها را در قم نگه داریم.

مدال‌های بوکس جوانان کشور را در قم نگه می‌داریم

رضا کاظم‌پور در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم بوکس جوانان قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: تمام شرایط برگزاری این تمرینات مطلوب است و به نظر من یک تورنمنت خوب برای محک توان و قدرت بوکسورهای قمی در پیش داریم.

وی بیان داشت: کادر فنی تیم بوکس جوانان قم بعد از انتخاب نفرات برتر از دل پیکارهای انتخابی، تمرینات را به صورت مستمر و منظم برگزار کرده و به دقت تمام بوکسورها را زیر نظر دارند تا بتوانیم بهترین حضور را در رقابت‌های انتخابی تیم ملی داشته باشیم.

دبیر هیئت بوکس استان قم ادامه داد: امسال بوکس ایران در رقابت‌های مختلف برون مرزی میادین سخت و حساسی در پیش دارد که سرآمد آنها مسابقات بوکس المپیک 2012 لندن است و بعد از آن بوکسورهای کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی و همچنین تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی ابراز داشت: بوکسورهای جوان کشورمان در سال جاری دو میدان مهم آسیایی و جهانی را در پیش دارند که رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهانی که در کشور تایلند برگزار می‌شود دو میدانی هستند که بوکس ایران به دنبال حضور مقتدرانه تیم ملی در این رقابت‌ها است.

وی یادآور شد: نزدیکی زمان برگزاری هر دو جام این ضرورت را می‌طلبد که بوکسورهای کشورمان در شرایطی آماده قرار بگیرند و از این نظر بهترین نفرات را داشته باشند و به این دو رویداد مهم که کسب موفقیت در آن برای ما ارزش زیادی دارد، اعزام کنند.

کاظم‌پور تاکید کرد: این طبیعی است که مسابقات جهانی دارای اولویت است و به همین خاطر نفراتی که در انتخابی تیم ملی بوکس جوانان در قم شرکت می‌کنند، گزینه اعزام به رقابت‌های جهانی تایلند هستند هر چند قطعا اگر نفراتی که از این انتخابی معرفی شدند آماده‌تر باشند کادر فنی تیم ملی نیز از آنها استفاده می‌کند.

وی عنوان داشت: پیکارهای بوکس قهرمانی جوانان کشور که تیرماه در قم برگزار می‌شود، به نوعی یک انتخابی برای کادر فنی تیم ملی بوکس جوانان به شمار می‌رود که سبب خواهد شد تا نفرات خوبی را در کنار قهرمانان اوزان مختلف شناسایی کرده و برای اعزام به مسابقات برون مرزی روی آنها حساب کنند.

دبیر هیئت بوکس استان قم در ادامه به وضعیت تیم بوکس جوانان قم اشاره کرد و بیان داشت: یک دوره رقابت‌های انتخابی را برای شناخت ترکیب تیم بوکس جوانان قم برگزار کردیم که در آن بیش از 20 بوکسور مدعی و توانمند در اوزان مختلف حضور داشتند تا ترکیب تیم قم مشخص شود و این تیم در حال حاضر در تمرینات جدی و فشرده‌ای خود را آماده مسابقات انتخابی تیم ملی می‌کند تا مدال‌های توزیع شده در این رقابت‌ها را در قم نگه داریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول