اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

رویکرد برنامه‌سازی شبکه دنا مردمی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رویکرد برنامه‌سازی شبکه دنا مردمی است و این رویه که به تازگی آغاز شده، ادامه خواهد داشت.

رویکرد برنامه‌سازی شبکه دنا مردمی است

مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: شبکه دنا رویکرد جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن برنامه‌های تولیدی خود در میان مردم را افزایش داده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای برنامه‌های زنده به‌ویژه پوشش مراسم‌های اعیاد و عزاداری‌های مرکز این استان در دستور کار شبکه دنا قرار دارد و همین برنامه‌ها در شهرستان‌ها ضبط شده و در فاصله بسیار کمی از این شبکه پخش می‌شوند.

رحیمی تاکید کرد: هر جا که برنامه‌های تولیدی به میان مردم رفته و با مردم مانوس شده مورد پذیرش مخاطب قرار گرفته زیرا مردم شبکه استانی خود را دوست دارند.

وی، تولید برنامه‌های مردم محور را یک امتیاز دانست و گفت: شبکه استانی دنا این رویه را آغاز کرده و رفته رفته با قدرت بیشتری در این عرصه حضور پیدا می‌کند زیرا ما اعتقاد داریم ساخت برنامه‌هایی که مردم می‌خواهند جلوی افزایش تمایل به ماهواره را خواهد گرفت.

* پخش برنامه "ولو تیوی" طرفداران زیادی داشت

مدیر شبکه استانی دنا ادامه داد: مردم صاحبان اصلی شبکه‌های تلویزیونی و ولی‌نعمتان ما هستند و باید برنامه‌هایی تولید شوند که اکثریت مردم  را راضی نگه دارد.

رحیمی به عنوان مثال به پخش برنامه "ولو تیوی" از این شبکه اشاره کرد و ابراز داشت: این برنامه که در قالب نگاهی طنزآمیز به شبکه‌های ماهواره‌ای، مشکلات این استان را انعکاس می‌داد، طرفداران بسیار زیادی در میان مردم داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: وقتی بنا به دلایلی تصمیم به قطع یا کم‌رنگ شدن این برنامه گرفته شد حتی در خانه خودم نیز تحت فشار قرار گرفتم زیرا مردم واقعا با این برنامه ارتباط برقرار کرده بودند و در موقع پخش این برنامه مردم پای شبکه دنا می‌نشستند.

این مسئول رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنند تا مردم کمتر از ماهواره‌ها استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رویکرد برنامه‌سازی شبکه دنا مردمی است که امید است به زودی این رویکرد برای مخاطبین ملموس‌تر شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول