اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره تا پاکسازی کامل ادامه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره‌ای در قائمشهر خاطرنشان کرد: این طرح تا پاکسازی کامل ادامه دارد.

جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره تا پاکسازی کامل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت: ستادی برای ساماندهی دستفروشان در شهرستان قائمشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سه نقطه از شهر را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفتیم، یادآور شد: این مناطق حداکثر تا یک ماه آینده آماده می‌شوند.

پیرفلک با بیان اینکه نیازهای فرهنگی شهروندان قائمشهر برطرف می‌شود، تصریح کرد: در طی دولت نهم و دهم، دو مجتمع فرهنگی در قائمشهر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای انتقال نساجی از مرکز شهر، زمینی 3.5 هکتاری  در شهرک صنعتی به این موضوع اختصاص دادیم، گفت: پیش‌بینی اعتبار جابه‌جایی این پروژه 35 میلیارد تومان است که اخیرا توانستیم پنج میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

پیرفلک با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری گیرنده‌های  ماهواره‌ای در سطح شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: این طرح تا پاکسازی کامل، ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه در مقابله و برخورد با توزیع‌کنندگان کالای غیرفرهنگی، 3 هزار لوح فشرده غیرمجاز جمع‌آوری شده است، متذکر شد: طرح مقابله با اراذل و اوباش و پاکسازی و ساماندهی برخی خانه‌ها در سطح شهر، از دیگر اقدامات ستاد صیانت از حقوق شهروندی است.

پیرفلک اظهار داشت: در مجموع عملیات‌های انجام شده، 142 نفر دستگیر شدند که 27 نفر زن و 115 نفر مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف عقاید برخی، اعتقاد دارم که پوشش مناسب باید شامل حال مردان هم باشد چراکه برخی مردان، پوشش بسیار وقیحانه دارند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول