اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان خبر داد

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی دین‌محور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: امروز لازم است که با راه‌اندازی و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی دین‌محور در فضای مجازی زمینه را برای مقابله با تهدیدات دشمنان در این عرصه آماده کنیم.

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی دین‌محور

محسن چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به لزوم ترویج اندیشه‌های دینی و اعتقادی در جامعه برای جوانان به‌ویژه دانشجویان اظهار کرد: استکبار امروز با بهره‌گیری از صد‌ها سایت و شبکه‌های غیراخلاقی ماهواره‌ای توانسته نفوذ بسیار شدیدی را بر روی جوانان و نوجوانان داشته باشد و موجب اشاعه فرهنگ ضدارزشی و دینی در بین اقشار دانشجویان و جوانان شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اضافه کرد: افکاری که امروز به واسطه‌ نفوذ رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی غربی بر روی جوانان و دانشجویان جامعه وارد می‌شود بسیار گسترده است، به طوری که موجب تخریب اندیشه‌های دینی در بین اقشار مختلف جوانان شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند غربی و استکباری همواره به دنبال انحراف در مسیر عزت و اقتدار همه جانبه کشور هستند، تصریح کرد: دانشجویان با بصیرت و توانمند ایران اسلامی امروز باید با حضور مداوم در عرصه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان سبب یأس و نابودی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: رسانه‌ای مانند بی‌بی‌سی فارسی تنها به دنبال این مقصود است که با ترویج اندیشه‌ها و گفتار‌های ضددینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان کشور را از مسیر دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بازداشته و موجب یأس جوانان از جمهوری اسلامی ایران شود.

چگینی راه‌اندازی و همچنین بهره‌گیری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دینی برای مقابله با تهدیدات و شبیخون‌های شوم و پیچیده دشمنان در عرصه فضای مجازی را بسیار مهم، ضروری و در اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها برشمرد و بیان کرد: مسئولان باید با حمایت و پشتیبانی جدی‌تر و بیشتر از تمام کسانی که علاقه‌مند به حضور و فعالیت در عرصه فضای گسترده اینترنت هستند زمینه را برای شکست و خفت دشمنان و مستکبران در این حوزه گسترده و پیچیده فراهم کنند.

وی استعداد ویژه و چشمگیر جوانان به‌ویژه دانشجویان ایران در افتخارآفرینی برای ملت را بسیار ارزشمند و مغتنم برشمرد و افزود: شکوفایی هر چه بیشتر استعداد‌های نهفته جوانان و نوجوانان ایرانی باید همواره از سوی مدیران و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در اولویت قرار داشته باشد تا مقدمات پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول