اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی طرح جامع شبکه ارتباطی خلیج فارس منصوب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی حسن محسنی را به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، مستندسازی و تبلیغات طرح جامع شبکه ارتباطی خلیج فارس منصوب کرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی طرح جامع شبکه ارتباطی خلیج فارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور در بخشی از این حکم آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، مستندسازی و تبلیغات طرح جامع شبکه ارتباطی خلیج فارس منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از توان، تجربیات و اتخاذ تدابیر مقتضی، تعامل با رسانه‌های دیداری و شنیداری و ارائه راهکارهای مناسب اجرایی، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اطلاع‌رسانی، مستندسازی و تبلیغات پروژه پل خلیج فارس در راستای اهداف عالیه دولت و سیاست‌های دبیرخانه شورای هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مجری طرح، اقدام کنید. 

براساس این گزارش با راه‌اندازی پل خلیج فارس ارتباط جزیره قشم با سرزمین اصلی برقرار می‌شود و رفت و آمد به این جزیره با سهولت و با هزینه بسیار پایینی انجام می‌گیرد.

یادآور می‌شود طرح شبکه جامع ارتباطى قشم متشکل از چهار پروژه زیرمجموعه اعم پل خلیج فارس، توسعه و تجهیز بندر بین‌المللی کاوه، احداث راه‌آهن از بندر کاوه تا اتصال به شبکه راه‌آهن سراسری در محدوده بندرعباس، تکمیل و احداث بزرگراه زمینی از بندر کاوه تا اتصال به بزرگراه سراسری از بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این راستا، کاهش هزینه‌های حمل و نقل و زمان ترانزیت کالا از قشم، منافع اقتصادی و ثبات سیاسی، کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات به دلیل وجود شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌اى، افزایش حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در قشم، قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا و شناسایی ظرفیت توان صادرات کالا برای کشور، کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی، افزایش تمایل مسافران براى سفر به قشم از دورترین نقاط داخلی و حتی خارج از کشور بخشی از مزایای و نتایج مثبت و قابل پیش‌بینى این طرح است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول