اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه:

برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای کردی ضد مصالح مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای کردی ضد مصالح مردم بوده و باعث اشاعه برخی باورهای نادرست در میان خانواده‌ها می‌شود.

برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای کردی ضد مصالح مردم است

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه ماموستا ملا قادر قادری امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف شهرستان پاوه، ضمن انتقاد از عدم حضور چندین ساله مسئولان ستاد احیا امر به معروف استان، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از برکات دین مبین اسلام است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز که بر پایه تعالیم این دین بنا شده، از ابتدای پیروزی انقلاب امر به معروف را در صدر برنامه‌های فرهنگی خود قرار داده است.

وی گفت: مبنای وصیت‌نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز امر به معروف و نهی از منکر است و تمام توصیه‌های امام راحل حاوی نکاتی است که می‌شود از آنها به امر به معروف و نهی از منکر تعبیر کرد.

رئیس ستاد احیا امر به معروف شهرستان پاوه، با برشماری خطرات تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب، گفت: برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای کردی مخالف نظام نیز بر ضد مصالح مردم بوده و باعث اشاعه برخی باورهای نادرست در میان خانواده‌ها می‌شود که همین باورها به جامعه نیز منتقل شده و مشکلاتی را برای مردم به‌وجود می‌آورد.

وی افزود: هجمه‌های فرهنگی بر ضد نظام اسلامی در سطح وسیعی افزایش پیدا کرده و برگزاری جلساتی از این دست به تنهایی نمی‌تواند به‌عنوان ابزاری کارآمد بر علیه این حملات نرم مورد استفاده قرار گیرد و ضروری‌ترین کار در حال حاضر تقویت فرهنگی مساجد با تامین هزینه و نیز حمایت مالی از کسانی است که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند.

قادری در توضیح ضرورت اجرایی شدن بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی در شهرستان پاوه و کل استان خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده در همین شهر پاوه صفحه‌ای در «فیس بوک» برای توهین به دین و مقدسات باز شده و چنین رویدادهایی به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شده و از کنار آنها به سادگی گذشت.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود، گرانی را یکی از مشکلات حال حاضر شهروندان دانست و اظهار کرد: افزایش ناروا و بی‌مورد قیمت‌ها و گران‌فروشی توسط برخی افراد سود جو، از بدترین منکرات است که باید با آن به‌صورت جدی و عملی برخورد شود.

امام جمعه پاوه در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: ذکر مشکلات توده مردم نه تنها مأیوس کردن آنها از نظام نیست بلکه دادن امیدواری است چرا‌که این مردم وفادار در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب ثابت کرده‌اند که در شرایط بسیار سخت و دشوار و درست زمانی که به حضورشان در صحنه نیاز بوده همه کاستی را به‌دست فراموشی سپرده و آنچه داشته‌اند برای حفظ نظام در طبق اخلاص گذاشته‌اند، بنابراین باید قدر این مردم را دانست.

وی لزوم به‌کارگیری افراد نخبه برای شناسایی منکرات در سطح جامعه را از ضروریات عصر حاضر دانست و گفت: امیدواریم با شناسایی چنین افرادی و ارائه راهکارهای مناسب از سوی همه دلسوزان، گره‌های فرهنگی جامعه گشوده شده و زمینه برای رسیدن به فردایی بهتر برای کشور فراهم شود.

در این جلسه پاکدیده به‌عنوان دبیر جدید ستاد احیا امر به معروف شهرستان پاوه معرفی و از خدمات خانی، دبیر سابق این ستاد قدردانی شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول