اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

شبکه شما، فرصت مناسبی برای پخش برنامه‌های لرستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه شبکه شما، پخش برنامه‌ها را به صورت عادلانه در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد، گفت: این شبکه فرصت مناسبی برای پخش برنامه‌های استان است.

شبکه شما، فرصت مناسبی برای پخش برنامه‌های لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان، فتاح کمری در این رابطه با اشاره به اینکه شبکه شما، در راستای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مزیت‌های منحصر به فرد هر استان در عرصه‌های مختلف در سطح ملی و فراملی است.

وی اظهار داشت: در همین راستا همکاران صدا و سیمای لرستان تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این شبکه ارزشمند به کار گرفته است به طوری که عوامل شبکه افلاک در شبکه شما طبق برنامه‌ریزی این شبکه حضور پررنگ داشته‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: با توجه به اینکه شبکه افلاک به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه تولید آثار مختلف شناخته شده است، درصدد هستیم تا پخش دو فیلم تلویزیونی، یک سریال و بیش از 13 ساعت مستند در زمینه‌های مختلف تولید به موقع به مرحله پخش برسد.

کمری هم‌چنین با اشاره به اینکه مرکز لرستان در ارزیابی‌های کیفی در بین مراکز کل کشور مقام بی‌بدیل چهارم را به خود اختصاص داد، گفت: بخشی از این تولیدات به عنوان عملی شدن تعهدات امسال این شبکه در حوزه فیلم، سریال، مستند و انیمیشن محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: در این راستا آثار موسیقی، تصویر و تصنیف‌های محلی مرکز لرستان به صورت روزانه یا هفتگی در این شبکه پخش می‌شود.

کمری با اشاره به اتفاقات اخیر ورزشی در لرستان به خصوص در رشته فوتبال گفت: پخش مستقیم فوتبال تیم گهر دورود لرستان و ایران جوان بوشهر که منجر به راه‌یابی تیم گهر دورود به لیگ برتر شد، نیز به صورت زنده و مستقیم از این شبکه پخش شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول