اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نگاهی به کیفی‌سازی در برنامه‌های شبکه استانی دنا

رحیمی‌زاده: کیفی‌سازی برنامه‌های شبکه دنا همت همگانی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبکه دنا به لحاظ کمی در وضعیت خوبی قرار دارد گفت: کیفی‌سازی برنامه‌های شبکه دنا همت همگانی می‌طلبد.

رحیمی‌زاده: کیفی‌سازی برنامه‌های شبکه دنا همت همگانی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: کار رسانه و  کسب رضایت مخاطبان، عملی بسیار پیچیده است زیرا سلایق افراد و مخاطبین بسیار گسترده و متنوع است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امکان ایجاد شبکه‌های تلویزیونی به اندازه سلایق مخاطبان وجود ندارد، افزود: مدیریت رسانه و آن هم رسانه تصویری به لحاظ مختلف دارای پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های خاص خود است که باید با واقع‌بینی آن‌ها را در نظر داشته باشیم.

وی گفت:‌ به هر حال انتقاداتی از برنامه‌های این شبکه وجود دارد ولی صدا و سیمای این استان همه تلاش خود را انجام داده تا هم در تنوع برنامه‌ای و هم تولید برنامه‌هایی که خواست اغلب مخاطبان خود باشد، کارنامه‌ای قابل قبول داشته باشد.

رحیمی میزان ساعات برنامه‌های تولیدی شبکه دنا را 10 ساعت اعلام کرد و ابراز داشت: این ساعت حجم برنامه‌های تولیدی از بسیاری مراکز استان‌ها بهتر بوده ولی قبول داریم که قابل مقایسه با استان‌های بزرگ نیست.

این مسئول رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امروز شبکه استانی دنا به لحاظ کمی در وضعیت خوبی قرار دارد ولی به لحاظ کیفی هنوز جای کار بسیاری داریم که بدون همکاری همه افراد، نخبگان، مسئولان و دیگر همکاران در سایر رسانه‌ها امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

 

* عضویت سه نماینده این استان در سه کمیسیون مهم فرصتی برای پیشرفت است

مدیر شبکه استانی دنا ادامه داد: باید بپذیریم که فعلا بضاعت ما در همین حد است ولی این به منزله کافی بودن تلاش‌ها نیست و ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در برنامه‌های این شبکه در دستور کار است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از دیگر رسانه‌های مکتوب و دیجیتال فعال در استان تاکید کرد: رسانه‌های این استان همواره با دلسوزی و در نظر داشتن خدمات نظام اسلامی برای توسعه دیار خود همگام با رسانه ملی تلاش کردند و این بر کسی نباید پوشیده باشد.

رحیمی تصریح کرد: عضویت سه نماینده مجلس شورای اسلامی این استان در کمیسیون‌های مهم صنایع، بودجه و کشاورزی را فرصتی مهم برای شتاب بخشیدن به روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد است که باید از آن بهره برد.

وی با اشاره به آمادگی همیشگی رسانه‌ها برای کمک به مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی، اظهار امیدواری کرد تا رسانه ملی به کمک دیگر همکاران خود در سایر رسانه‌ها برای پیشرفت این استان کار کنند که البته کمک مسئولان در این راه بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول