اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک هرمزگان خبر داد

پیگیری برای تعیین دقیق مرز بستک با شهرستان‌های مجاور

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک هرمزگان با بیان اینکه عدم تعیین دقیق مرز این شهرستان با شهرستان‌های استان فارس و هرمزگان مشکلاتی را برای مردم در این مناطق فراهم آورده است، گفت: پی‌گیر تعیین دقیق مرزهای بستک هستیم.

پیگیری برای تعیین دقیق مرز بستک با شهرستان‌های مجاور

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی عصر یک‌شنبه در نشستی پیرامون مصوبات سفر استاندار هرمزگان به این شهرستان طی روزهای گذشته اظهار داشت: اجرای آسفالت بلوار ورودی روستای چاه بنارد تا پایان امسال و برطرف‌سازی مشکل سند زمین‌های شهرک‌های 55 هکتاری و مروارید جناح تا پایان شهریورماه توسط اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از جمله این مصوبات است که در صورت اجرایی شدن، زمینه رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پلیس راه موقت توسط پلیس راه استان هرمزگان و تأمین کانکس آن توسط استانداری، پی‌گیری راه‌اندازی پاسگاه ایست و بازرسی دائم شهرستان در شورای امنیت کشور، پی‌گیری تعیین دقیق مرزهای استان هرمزگان و استان فارس در مناطق مشترک شهرستان بستک با شهرستان‌های لار و لامرد توسط دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور و هم‌چنین تعیین دقیق مرزهای شهرستان بستک با شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر که مشکلاتی را برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه به دنبال داشته نیز از مصوبات سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک است که به زودی اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای نظام آموزشی 3-3-6 از سال تحصیلی جدید در کشور، از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به ویژه تأمین کلاس درس مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

قناعتی در این راستا افزود: در این راستا برای سال تحصیلی جدید 20 کلاس درس دیگر مورد نیاز بود که مقرر شد با توجه به اینکه 50 درصد اعتبار مورد نیاز ساخت این تعداد کلاس‌ها با کمک شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها و از طریق خیّرین تأمین شده 50 درصد دیگر آن نیز توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس تأمین شود.

این مسئول یادآور شد: تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اداره جدیدالتأسیس آموزش و پرورش منطقه جناح و تأمین خودرو برای مدارس شبانه‌روزی این منطقه با مشارکت استانداری هرمزگان از محل اعتبارات استانی از دیگر مصوبات مورد تاکید سفر مذکور است.

فرماندار بستک هم‌چنین از تصویب مصوباتی در راستای تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس و تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش خبر داد.

نماینده عالی دولت در بستک از تعیین مهلت برای آغاز به کار پروژه شهرک صنعتی شماره 2 بستک طی یک ماه آینده خبر داد.

وی هم‌چنین ادامه داد: مقرر شده که اداره‌کل شهرک‌های صنعتی این پروژه را با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در مدت یک ماه آینده اجرایی کرده و تا تیرماه سال 92 آن را به اتمام برساند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: احداث تعداد پنج دستگاه پل جهت حذف آب‌نماهای موجود در خیابان کمربندی شهر بستک با مشارکت 50 درصدی استانداری و 50 درصدی شهرداری بستک با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال، تأمین اعتبار مورد نیاز جهت احداث بلوار جنب بیمارستان 64 تخت‌خوابی بستک و نیز تأمین اعتبار جهت کمک به شهرداری جناح برای تکمیل پل خروجی این شهر از سوی استانداری از مصوبات عمران شهری شهرستان بستک محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول