اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

مدیران ناکارآمد شوشتر معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: مدیران ناکارآمد شوشتر در جلسات شورای اداری شهرستان شوشتر معرفی می‌شوند.

مدیران ناکارآمد شوشتر معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار داشت: بسیاری از مشکلات در سطح شهرستان شوشتر وجود دارد که به مدیران ناکارآمدی اختصاص دارند که باید این افراد معرفی شوند و در جلسات بعدی شورای اداری در این باره اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مشکلات شوشتر اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: برای حل بسیاری از مشکلات شوشتر اعتبار ویژه اختصاص داده شده است و در این باره باید اقداماتی انجام می‌شد ولی شاهد نمود چندانی از اعتبارات تخصیص داده شده نیستیم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل مقام صاحب‌الزمان شوشتر اعتبار اختصاص داده شده است، تأکید کرد: برای حل مشکل چهارساله مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر اعتبار اختصاص داده شده است ولی شاهد نمود چندانی در این بخش نیستیم و در این باره باید اقدام سریع‌تری شود.

نجفی با اشاره به اینکه برخی مدیران در شوشتر در این شهر ساکن نیستند، افزود: برخی از مدیران در این شهرستان حضور ندارند و با کمال گستاخی در این باره مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که همه جای ایران اینچنین است.

وی با اشاره به برخی مثال‌ها تأکید کرد: مدیری در شوشتر وجود دارد که در دو هفته تنها 30 ساعت در شوشتر حضور دارد و این مدیران جزئی از مدیران شوشتر نیست و حتی در جلسات نیز دعوت نمی‌شود و مدیران استانی و ملی در این باره به اتخاذ تصمیم بپردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: برخی مدیران از بهمن ماه سال گذشته در لیست تغییر قرار دارند و برای تغییر آن‌ها فرمانداری اقدامات زیادی کرده و تا حصول نتیجه نیز در این باره تلاش خواهد شد.

وی افزود: فرمانداری در شرایط کنونی تنها حرمت مدیران را نگهداشته است تا کرامت آنها در سطح شهر دچار خدشه نشود در غیر اینصورت فرمانداری شوشتر از اهرم‌های دیگری مانند توقیف خودروی مدیر در سطح شهرستان اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان شوشتر گفت: اعتبارات ملی سال 1391 ابلاغ شده است و دستگاه‌هایی مانند مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب برای پیگیری اعتبارات خود از این ردیف‌ها اقدام کنند.

نجفی با تقدیر از برخی از مدیران گفت: برخی مدیران مانند رئیس تأمین اجتماعی شوشتر و رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر بسیار پرتلاش بوده‌اند که در حل مشکلات آب، نی‌بران کشت و صنعت کارون شوشتر و بازنشسته شدن کارگران شهرداری شوشتر اقدامات بسیار شجاعانه و خوبی انجام داده‌اند که از این مدیران به نوبه خود تجلیل می‌شود.

وی با خطاب به مدیران ناکارآمدی که در سطح شهرستان شوشتر با مدیران استانی و ملی برای عزل آنها وارد مذاکره شده است، تأکید کرد: فرمانداری برای تغییر این مدیران اقدام کرده است و این افراد نباید با واسطه کاری فرصتی برای ماندن خود در سمت‌های اشغال شده ایجاد کنند.

وی با تجلیل از نماینده شهرستان شوشتر در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسائل کلان شهری تأکید کرد: اینکه در انتخابات چه کسی برای چه کسی تبلیغ کرده است و یا در ستاد انتخاباتی چه کسی حضور داشته است اهمیت ندارد، اصل تلاش برای حل مشکلات شوشتر است و با نماینده شوشتر نیز توافق شده است که ایشان در عزل و نصب‌های شهرستان دخالتی نکند که در این خصوص حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی هیچ اقدامی نکرده‌اند.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول