اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج:

ادوات پیشرفته دشمن در برابر اعتقاد جوانان ایران ناکارآمد است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج گفت: ادوات پیشرفته دشمن در برابر اعتقاد راسخ جوانان مؤمن و انقلابی بسیار ناکارآمد است.

ادوات پیشرفته دشمن در برابر اعتقاد جوانان ایران ناکارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی کفاش بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت را از کف ذلت به اوج عزت رساند و امروزه در همه معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای، نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا پیرامون اهمیت جایگاه سپاه، ادامه داد: سپاه ستونی است که ضامن تعادل ارکان و ستون‌های مختلف کشور اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی است و نمی‌گذارد لرزه بر این ستون‌ها بیفتد.

کفاش با بیان سخنانی از حضرت امام خمینی(ره)، گفت: از آن جایی که حفظ نظام از اوجب واجبات است و رسالت سپاه نیز حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است باید در تقویت زوایای اعتقادی این مجموعه ارزشمند کوشید.

معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: ادوات پیشرفته دشمن در برابر اعتقاد راسخ جوانان مؤمن و انقلابی بسیار ناکارآمد است.

کفاش با اشاره به اهمیت بسیج به‌عنوان یکی از تشکل‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: مسئولان هدایتگر و آحاد بسیجیان تشکیل دهندگان مزرعه بدون حصار بسیج هستند.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی سپاه و بسیج، افزود: جذب همه جوانان و نوجوانان در قالب بسیج مردمی و هدایت آنها به سمت ارزش‌های والای اسلامی از برنامه‌های این سازمان مردم نهاد است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول