اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین:

همدان ناهنجاری‌های بسیاری دارد / به محض ورود به مجلس مدیران ناکارآمد را اخراج می‌کنم

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین ‌گفت: همدان مشکلات و ناهنجاری‌های بسیاری دارد‌ که نمایندگان را مجاب می‌کند تا در جستجوی کشف راه حل اساسی در این راستا باشند.

همدان ناهنجاری‌های بسیاری دارد / به محض ورود به مجلس مدیران ناکارآمد را اخراج می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر نظری عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهارداشت: حدود 30 سال در سپاه خدمت کرده و در زمان جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده و ‌طی دوران مسئولیت خود نایب‌ رئیس شورا و نماینده شورای عالی استان‌ها بوده و تا کنون زیر پرچم هیچ جناحی سینه نزده‌ام.

وی افزود: دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی هستم و هدف بنده از نامزد شدن برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشاهده مشکلات عدیده در استان و متورم شدن بیش از پیش آن است.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین خاطرنشان کرد: این بسیار نگران کننده است که ما هنوز نتوانسته‌ایم از توانمندی‌های استان به نحو مطلوب استفاده کرده و در این راستا نیازمندیم تا جبهه نجات را برای رهایی از وضع موجود تشکیل دهیم.

وی در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر اینکه هزینه‌های انتخاباتی شما از کجا تأمین شده؟ گفت: قسمتی از پاداش پایان خدمت خود را صرف تبلیغات انتخاباتی کرده و من دارای کمترین هزینه در بین سایر ستادهای انتخاباتی هستم.

نظری یکی از مشکلات شورای شهر را کمبود قوانین موجود عنوان و تصریح کرد: همدان مشکلات و ناهنجاری‌های بسیاری دارد‌ که نمایندگان را مجاب می‌کند تا در جستجوی کشف راه حل اساسی در این راستا باشند.

وی گفت: بر همین اساس بر خود فرض دیدم تا با ورود به عرصه نمایندگی مجلس افق والایی را به شهروندان نوید داده و توانمندی‌های ملی و استانی را شکوفا کنم که برای رسیدن به این هدف در نظر دارم تا شورای علمی نخبگان را ایجاد کرده و از نخبگان بومی در راستای حل معضلات موجود استفاده کنم.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین تأکید کرد: در این راستا کارگروه‌هایی در شورای نگهبان شکل می‌گیرد و ما مشکلات را رفع می کنیم چرا که همواره در دوران انقلاب جریان‌های زیادی در عرصه حکومتی حضور پیدا کرده و تلاش کردند با به کارگیری ترفندهای سیاسی حرکت‌های انقلاب را  متوقف کنند و در این میان ریزش‌ها و رویش‌هایی شکل گرفت و حرکت‌های انحرافی در اعماق وجود برخی از افراد دولت رخنه کرد اما با رهبری ولی فقیه این جریان‌ها متوقف شد.

وی تصریح کرد: من از افرادی هستم که کوچکترین ابهامی در زندگی‌ام وجود ندارد و در تمام مراحل شفاف‌سازی را مد نظر خود قرار داده‌ و نقطه کوری در زندگی من وجود ندارد.

نظری بیان کرد: با نظارت صحیح افراد نه قدرتمند می‌شوم و نه ثروتمند چرا که اعتقاد دارم ما عاشقان خدمتیم نه تشنگان قدرت و فردی که وارد عرصه خدمت می‌شود باید مانند حاجیان احرام بسته و برای احیای حقوق مردم به مجلس بروند.

وی در پایان گفت: در تلاش هستم تا با ورود به مجلس مجمع نخبگان مجلس را احیاء کرده و همدان را به عنوان پایلوت فرهنگی و توریستی در کشور معرفی کنم و در نهایت از مدیران بومی استان به منزله تصدی امور داخلی استفاده کرده و نیرهای ناکارآمد خارج از استان را به مناطق خود برگردانم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول