اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ایلام:

تغییر مدیریت‌های ناکارآمد نیاز اساسی مردم ایلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ایلام گفت: تغییر مدیریت‌های ناکارآمد نیاز اساسی مردم ایلام است.

تغییر مدیریت‌های ناکارآمد نیاز اساسی مردم ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت شاکیان پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: برخی از مدیران دستگاه‌های استان کوچک‌ترین تحرکی برای توسعه استان ایلام نداشته و ندارند.

وی ادامه داد: کارکنان و مدیران شهرداری ایلام با تمام توان در راه آبادانی و عمران شهری گام برداشته اما با برخی بی‌مهری‌های مدیران ناکارآمد مواجه می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: اما این رویکرد کوچکترین خللی در عملکرد شورای شهر و شهرداری و کارکنان خدومش نداشته و سال گذشته یکی از سال‌های پرتحرک این مجموعه بوده است.

شاکیان تصریح کرد: توجه به عوارض شهرداری در همه بخش‌ها یکی از اولویت‌های کاری شورای شهر بوده که در این راستا موفقیت‌هایی نیز حاصل شده است.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: در گذشته در نحوه پرداخت عوارض عدالت کمتری رعایت می‌شد که اواخر سال گذشته با تلاش مجموعه شورای شهر ایلام عنایتی به این مقوله شد.

وی ابراز داشت: به عنوان مثال در سال‌های گذشته از یک واحد سوپرمارکت در محله فقیرنشین ایلام به همان اندازه یک واحد سوپرمارکت در مرکز شهر ایلام عوارض اخذ می‌شد، اما از امسال این عوارض بر اساس شاخصه‌هایی مشخص و سپس اخذ می‌شود که سبب رضایتمندی کسبه و مردم شده است.

شاکیان تصریح کرد: بر این اساس در همه بخش‌ها میزان اخذ عوارض شهرداری اصلاح شده که به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس شورای شهر ایلام متذکر شد: در گذشته بابت افتتاح شعبه بانک‌ها هیچ گونه عوارضی دریافت نمی‌شد اما این مهم از ابتدای امسال در دستور کار قرار دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ایجاد سازمان‌های جدید از جمله پایانه‌ها، سرمایه گذاری و... از دیگر برنامه‌های شورای اسلامی شهر ایلام در سال 91 است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول