اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر

8 میلیون سپرده‌گذار در کشور داریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر گفت: هم اینک در سراسر کشور 8 میلیون سپرده‌گذار داریم که رقم مناسبی در تعیین گردش مناسب مالی این موسسه است.

8 میلیون سپرده‌گذار در کشور داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، غلامحسن تقی در نتایج  دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت:  اولویت کار ما در استان‌ها توسعه استانی همسو با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما علاقمندی و آمادگی خود را برای تامین منابع مالی پروژه‌ها اعلام می‌کنیم.

وی در تشریح عملکرد موسسه مالی و اعتباری مهر گفت: موسسه مهر با سابقه 20 سال فعالیت در نظام پولی و بانکی کشور در آینده با عنوان بانک مهر اقتصاد در عرصه اقتصادی کشور نقش آفرین خواهد بود.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر یادآور شد: موسسه مالی و اعتباری مهر همانند بانک‌های دولتی از منابع دولتی استفاده نمی‌کند و همه منابع آن از سپرده‌های مردمی تامین می‌شود و بایستی به صورت اقتصادی مدیریت و عملیاتی شود که در پروژه‌های سودآور سرمایه‌گذاری نماید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز در این دیدار با  ارائه پیشنهاد تشکیل یک تعاونی فراگیر اظهار داشت: در این تعاونی‌ها که مدیریت آن بر عهده فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خواهد بود کار اقتصادی و سود‌آوری به پیش رفته و قادر خواهیم بود بستر مناسبی برای تحقق شعار سال پیدا کنیم.

سیدحسین صابری با یادآوری اینکه ساماندهی کشت و صنعت مغان و واگذاری آن به بخش خصوصی بسیار سود‌آور و دارای زمینه‌های گسترده فعالیت اقتصادی خواهد بود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این مجموعه وجود دارد قطعاً بازدهی خوبی خواهد داشت و سرمایه‌گذاران می‌توانند با ارزیابی کارشناسانه در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت در کاهش تصدی‌گری به ویژه در حوزه اقتصادی و کار‌آفرینی شایسته است ظرفیت‌هایی همچون کشت و صنعت مغان در قالب اصل 44 به فعالان این بخش واگذار شود تا هم بستر توسعه اقتصادی و هم بازدهی چنین بنگاه‌هایی فراهم آید.

استاندار اردبیل یادآور شد: با تکیه بر توانمندی بخش خصوصی تنها راه حل معضلات اقتصادی و بیکاری جامعه است که در این زمینه باید از توانمندی بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف بهره لازم را برد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول