اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌شود

برپایی 13 مرکز فعالیت‌های تابستانی برای دانش‌آموزان مریوان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت 13 مرکز فعالیت‌های تابستانی برای دانش‌آموزان در مریوان برپا می‌شود.

برپایی 13 مرکز فعالیت‌های تابستانی برای دانش‌آموزان مریوان

منوچهر مخدومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هرساله با فرا رسیدن فصل تابستان، آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی را برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان طراحی و تدوین می‌کند.

وی افزود: به همین منظور تابستان امسال 13 مرکز فعالیت‌های تابستانی شامل مدارس، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، مجتمع‌های ورزشی و مدارس قرآنی، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش مریوان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که بیش از 4 هزار دانش‌آموز از برنامه‌های مختلف پایگاه‌های تابستانی استفاده کنند.

مخدومی با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی گام موثری برای رشد و ترقی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود، بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانی زمینه استفاده از فرصت‌های تعطیل تابستان به بهترین شکل ممکن را برای آنها فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: مسئولان نیز باید سعی کنند برنامه‌های تابستانی را با ایجاد محیط بانشاط برگزار و زمینه حضور دانش‌آموز با انگیزه لازم را مهیا کنند.

وی در پایان اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان هر ساله با برپایی پایگاه‌های تابستانی در ایام تابستان تعداد زیادی از دانش‌آموزان شهرستان را در این کلاس‌ها جذب و آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول