اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

برخورد قهری در ماه رمضان با گردشگران کارساز نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخورد قهری در ماه مبارک رمضان با گردشگران کارساز نیست. فضایی پیش‌بینی شود تا طرح دریا در ایام مختلف به سامان برسد.

برخورد قهری در ماه رمضان با گردشگران کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به اجرای حکومت اسلامی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال از بین بردن حاکمیت اسلام است.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با هجمه‌های دشمن باید توان خود را افزایش دهیم، یادآور شد: برای داشتن جامعه‌ای پاک نیازمند عزمی جدی و بسیجی است.

طبرسی به اجرای دقیق طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران تاکید کرد و گفت: دریا گذشته تلخی دارد و برای از بین بردن آلودگی‌های اجتماعی در سواحل نیازمند تشکیل کارگروه های تخصصی هستیم.

وی ادامه داد: حضور 12 میلیون مسافر و نیز حدود 4 میلیون خودرو در مازندران نیازمند ساماندهی است تا فرهنگ‌های مختلف در مازندران رسوخ نکند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عوامل مهم در ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی را خرده فرهنگ‌ها دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ مازندران باید آنقدر غنی شود تا فرهنگ‌های وارداتی که از طرق مختلف وارد استان می‌شود را زیر تاثیر خود قرار ندهد.

وی اضافه کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید دریایی قابل تعریف داشته باشیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه تعطیلی طرح دریا در ماه مبارک رمضان، تنها راه چاره برای پیشگیری از منکرات نیست، اظهار داشت: برخورد قهری در ماه مبارک رمضان با گردشگران کارساز نیست، فضایی پیش‌بینی شود تا طرح دریا در ایام مختلف به سامان برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تنها بدحجابی و بی‌حجابی هدف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نباشد، بیان داشت: افزایش آمار طلاق، اعتیاد، سرقت و ... که عامل اصلی آن بیکاری است مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه مرکز مازندران گرایش برخی از افراد به ادیان مختلف به ویژه مسیحیت، گفت: وقتی جامعه دچار محدودیت‌های اجتماعی شود مسیحیت رخ نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر اشتغال و نیز رفاه برای جوانان فراهم شود کسی به ادیان مختلف، آن هم در جامعه اسلامی گرایش پیدا نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف باید فعالیت مضاعفی داشته باشد، ابراز داشت: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید تبلیغات خوبی از اسلام شود.

وی به فعالیت کیفی جلسات تخصصی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد: برای  ایجاد روابط سالم در بازار باید فعالیت شود.

طبرسی اضافه کرد: راه برون رفت از ربا در بازار به طور جدی پیگیری شود.

وی به بحث حیاتی حمایت از سرمایه ملی در استان اشاره کرد و گفت: از وظایف شرعی امر به معروف و نهی از منکر تعطیلی کارخانه‌ها مورد بحث قرار گیرد.

طبرسی خاطرنشان کرد: بحث حمایت از تولید ملی، مبارزه با اهداف دشمن است این مهم به درستی در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول