اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

بهره‏برداری مناسبی از ماه رمضان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: بهره‏برداری مناسبی از ماه رمضان در صدا و سیما انجام شد و برنامه‏های خوبی به تولید رسید.

بهره‏برداری مناسبی از ماه رمضان انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضانعلی شریفی‏فر پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در خصوص برنامه‏های رمضان امسال اظهار داشت: پخش زنده قرائت قرآن کریم از امامزاده یحیی (ع) سمنان و پخش ویژه برنامه‏های شب‏های قدر از تمام شهرستان‏های استان از ویژگی‏های برنامه‏های امسال ماه مبارک رمضان بود.
وی ادامه داد: دست‏اندرکاران صدا و سیمای سمنان در بخش‏های مختلف سعی کردند تا با بهره‏گیری از ظرفیت‏های موجود استان، فضای معنوی ماه مبارک رمضان را در برنامه‏های خودشان لحاظ کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بهره‏مندی از نخبگان، فرهیختگان، هنرمندان، روحانیان، چهره‏های ملی استان و افراد شاخص استانی را از دیگر ویژگی‏های ویژه برنامه‏های ماه مبارک رمضان امسال برشمرد و از عنایت ویژه و حضور نماینده ولی‏فقیه در استان در این ویژه برنامه‏ها قدردانی کرد.
شریفی‏فر یکی از اهداف مهم برنامه‏های ماه مبارک رمضان را معرفی نخبگان استان در رشته‏های مختلف عنوان کرد و گفت: فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران، رجبی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی وزارت کشاورزی، سیدحسن سبزواری‏ مرشد برتر کشوری، سیدرضی‏نبوی آزاده و جانباز، سیدمحمود طباطبائی چهره ماندگار و جراح مغز و اعصاب، خسرو جدیدی جراح برتر جهان، حجت‏الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهر ری، حجت‏الاسلام جناتی امام جمعه مجن، حجت‏الاسلام مهدی‏نژاد امام جمعه گرمسار، حجت‏الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر، حجت‏الاسلام احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد و ... از جمله شخصیت‏های شاخص ملی و استانی استان سمنان بودند که در ویژه برنامه‏های افطار حضور یافتند.
شریفی‏فر پخش زنده روزانه یک جزء از قرآن کریم از امامزاده یحیی (ع) سمنان برای نخستین بار در شبکه استان سمنان را یکی از برنامه‏های مهم امسال دانست و اعلام کرد: این برنامه جزو باقیات صالحات است که در سال‏های آینده ادامه خواهد یافت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان پرداختن به سنت حسنه جشن گلریزان در برنامه‏های زنده افطاری و سحری با پاسخگویی به سئوالات شرعی مخاطبان به صورت زنده از تلویزیون و رادیو با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، انعکاس مراسم شب‏های قدر از همه شهرستان‏های استان و استفاده مناسب از برنامه‏های تامینی را از دیگر ویژه برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد.
شریفی‏فر با توجه به هم‏زمانی هفته دولت و روز جهانی قدس با ماه مبارک رمضان افزود: حضور هم‏زمان استاندار و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه شب قدس و حضور استاندار و فرمانداران شهرستان‏ها در صدا و سیما برای ارائه گزارش عملکرد دولت را از دیگر برنامه‏های ویژه این ایام در صدا و سیمای مرکز سمنان بود.
 برنامه‏های دختر سنگ فروش، حنا بندان، شیر ربانی، کلیپ به مناسبت عید فطر و شب قدر، تا اوج (ویژه برنامه زنده افطار)، آداب بندگی (پاسخگوئی به سئوالات شرعی و احکام به صورت زنده)، تلاوت جزء قرآن کریم (زنده)، ضیافت نور (سخنرانی نماینده ولی‏فقیه در استان)، اسوه‏های آسمانی، حکمت‏های حضرت علی (ع)، ویژه برنامه شب‏های قدر (زنده)، شاخه زیتون (به مناسبت روز جهانی قدس)، رایحه وصل (ویژه برنامه زنده سحر) و ویژه برنامه عید فطر در سیما و نسیم سحر (ویژه برنامه سحر)، نشانی بهشت (ویژه برنامه زنده افطار)، ویژه برنامه شب‏های قدر، قرآن ناطق (ویژه شهادت امام علی (ع)، مسابقه 5×3 و پخش سخنرانی‏های مذهبی در صدای را از دیگر برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان در ایام ماه مبارک رمضان بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول