اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

کنترل نفس اماره مختص ماه رمضان نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: کنترل نفس اماره نباید مختص ماه رمضان باشد و در همه روزها مد نظر قرار گیرد.

کنترل نفس اماره مختص ماه رمضان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، سیدمحمدحسن مرتضوی امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های عقیدتی، قرآن و اخلاق که با حضور پایوران و سربازان وظیفه در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: کنترل نفس اماره نباید مختص ماه رمضان باشد.
وی افزود: باید در ماه‌هایی غیر از ماه رمضان نیز بتوانیم در مسیر صراط مستقیم گام برداریم و مراقب اعمال، رفتار و گفتار خود باشیم.
مرتضوی بیان کرد:‌ قرآن، سلاحی است که اگر هر انسانی به آن تجهیز شود و درک کامل و درستی از این کتاب نورانی پیدا کند، قادر خواهد بود در برابر تمامی تمایلات و فتنه‌های زمان سربلند بیرون آید.
فرمانده سپاه دامغان کسب تقوا و تأمل در قرآن کریم را از عوامل دستیابی به فرقان و تمیز حق از باطل دانست و افزود: ما باید دستورات الهی که در قرآن به آن اشاره شده است را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.
در پایان این مراسم، به پایوران و سربازانی که به طور مستمر و منظم در این کلاس‌ها شرکت کرده بودند، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
فرمانده پایگاه ابوالفضل (ع) روستای کرند نیز در مراسمی که به همت پایگاه ابوالفضل (ع) روستای کرند از حوزه مقاومت محمد رسول‏الله (ص) ‌شهرستان گرمسار در پایگاه برگزار شد، گفت: رمضان کوره‌ای بود که هستی انسان را می‏سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر می‏آورد و باید بعد از این ماه نیز بدان توجه داشت.
در این مراسم از پنج نفر از بسیجیان طرح صالحین که در ماه رمضان در محفل انس با قرآن شرکت داشتند، تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول