اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس عنوان داشت:

قدردانی از تنظیم بازار ماه رمضان در بوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات سازمان بازرگانی استان بوشهر در امر تنظیم بازار ماه مبارک رمضان قابل تقدیر است.

قدردانی از تنظیم بازار ماه رمضان در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد مهدی پورفاطمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرگانی استان اقدامات بسیار شایسته و ارزشمندی در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان انجام داده است که این اقدامات قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های دلسوزانه این دستگاه، کمترین مشکل را در این ماه داشتیم، افزود: اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان برای رفع نیازمندیهای مردم در ماه مبارک رمضان، جای بسی تقدیر و تشکر دارد.  
حجه الاسلام پورفاطمی همچنین  از همکاری سازمان‌های صنفی و اصناف نیز در کنترل بازار ماه رمضان تقدیر کرد و گفت: با توجه به توقعات و انتظارت مردم  اصناف باید تحولی را در خود به‌وجود آورند و زمینه‌های خدمت رسانی بهتر و جلوگیری از اجحاف و گران فروشی به مصرف کنندگان را  فراهم کنند.
نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در  مجلس شورای اسلامی در ادامه از حضور فعال وشایسته سازمان بازرگانی بوشهردرنمایشگاه هفته دولت تجلیل کرد و کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را به رئیس سازمان بازرگانی و مدیران این دستگاه تبریک گفت.
به مناسبت هفته دولت و به همت معاونت برنامه ریزی استانداری  بوشهر نمایشگاه هفته دولت با حضور سازمان‌ها ،  ادارات و نهادهای شهرستان بوشهر در روزهای دوم الی 8 شهریورماه 90 برگزار شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول