اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع)

مرکز کنترل ترافیک از راه دور بهار افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) مرکز کنترل ترافیک شهر بهار برای نخستین‌ بار در استان همدان افتتاح می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک از راه دور بهار افتتاح می‌شود

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای سیستم کنترل از راه دور ترافیک شهر بهار اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح 700 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری بهار هزینه شده است.

به گفته وی، اجرای کنترل ترافیک درون‌شهری با سیستم کنترل از راه دور در شهر بهار با نصب پنج دکل به ارتفاع 12 متر در پنج نقطه از نقاط پرترافیک شهر و نیز نصب سیستم مانیتورینگ انجام شده است.

شهردار بهار با اشاره به ایجاد اتاق مخصوص مانیتورینگ کنترل از راه دور ترافیک شهر بهار، افزود: در این اتاق ترافیک شهری در شهرداری بهار پایش، نظارت و کنترل خواهد شد.

به گفته وی کنترل، مدیریت و نظارت بر سیستم حمل و نقل شهری در شهر بهار در مجموعه شهرداری نیز به صورت متمرکز عمل خواهد شد که از این منظر نیز موجب کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

شیری کنترل و کاهش ترافیک در هر شهری را از امور مهم رفاهی شهروندان و مسافران آن شهر قلمداد کرد و گفت: این مهم با استفاده از ابزارهای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد که بر این اساس نیز شهرداری بهار اقدام به کنترل این موضوع کرده است.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: مرکز کنترل ترافیک از راه دور شهرداری بهار برای نخستین بار در استان همدان همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول