اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه سال جاری

مرکز کنترل ترافیک همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان از افتتاح مرکز کنترل ترافیک همدان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

مرکز کنترل ترافیک همدان افتتاح می‌شود

محمد تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری همدان اظهار کرد: در این مسیر هم اکنون تنها آقایان حق تردد دارند و هنوز برای بانوان مسیری مشخص نشده است.

وی با تأکید بر لزوم اختصاص مکانی برای دوچرخه‌سواری بانوان تصریح کرد: عدم نبود مسیر دوچرخه‌سواری بانوان یک طرح کشوری است و فعلاً در سطح کشور مسیر دوچرخه مختص آقایان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان بیان داشت: اینکه مکانی برای استفاده بانوان از وسایل تفریحی و ورزشی مشخص شود، بر عهده معاونت خدمات شهری است.

وی در خصوص ایجاد مرکز کنترل ترافیک در همدان نیز خاطرنشان کرد: فراخوان ایجاد مرکز کنترل ترافیک به صورت مناقصه اعلام شده است که پس از طی مراحل مناقصه به زودی این مکان احداث می‌شود.

تبریزی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک در مدت شش ماه نخست سال راه‌اندازی می‌شود، افزود: در حال حاضر توسط پنج دوربین رینگ نخست شهر کنترل می‌شود که این مرکز کنترل ترافیک سیستم جدیدتری است که به آن اضافه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیاده‌راه خیابان‌های بوعلی و اکباتان ابراز داشت: این امر توسط حوزه معاونت عمرانی دنبال می‌شود چرا که بحث‌های ترافیکی را ما طراحی کردیم و فاز عملیات عمرانی آن باقی مانده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان اضافه کرد: طرح پیاده‌راه به این صورت است که تردد خودروها در هر دو باند ممنوع می‌شود و تنها خودرویی برای ارائه خدمات به کسانی که نیاز دارند، فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول