اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با منظور حل مشکلات ترافیکی در نیمه شعبان صورت گرفت

بازدید کمیته فنی شورای ترافیک قم از منطقه جمکران

خبرگزاری فارس: اعضای کمیته فنی ترافیک استان به منظور رفع مشکلات ترافیکی در ایام نیمه شعبان و بررسی راه‌های ارتباطی و مواصلاتی مسجد مقدس جمکران از منطقه جمکران بازدید کردند.

بازدید کمیته فنی شورای ترافیک قم از منطقه جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کمیته فنی شورای ترافیک استان قم به ریاست مسیح‌الله معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و متشکل از مهندس دلاوری معاون فنی و عمرانی استانداری، رئیس پلیس راهور، جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیر اداره نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک، شهردار منطقه 5 و تعدادی از کارشناسان از منطقه جمکران بازدید کردند.

این بازدید بنا به درخواست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص انتخاب مسیرهای ترافیکی، چگونگی تردد وسایل نقلیه در ایام نیمه شعبان در محدوده مسجد مقدس جمکران، بررسی ظرفیت پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و همچنین بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی پارک‌سوارها انجام شد.

اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان با بازدید میدانی از نقاط دارای مشکلات ترافیکی به بررسی و ارائه راه حل در خصوص رفع مشکلات ترافیکی و بررسی روشنایی پارکینگ‌ها و نحوه خدمات‌رسانی به زائرین در این منطقه پرداختند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم به ارائه راه حل در خصوص رفع مشکلات ترافیکی می‌پردازد گفت: این کمیته پیش از این در دفتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تشکیل شده و مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر مورد بررسی قرار می‌گرفت و پس از تصمیم‌گیری، انجام اقدامات لازم به مناطق و سازمان‌های مرتبط ارجاع داده می‌شد.

مسیح‌الله معصومی با اشاره به بازدید میدانی از نقاط دارای مشکل ترافیکی افزود: با تاکید شهردار قم مبنی بر رفع سریع‌تر و جدی‌تر مشکلات ترافیک شهر و با ابتکار معاونت حمل و نقل شهرداری قم، در این جلسه اعضای کمیته در محل‌های مورد نظر که دارای مشکلات ترافیکی هستند حاضر شده و مسائل موجود و راه حل رفع مشکلات در همان مکان مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: با بازدید میدانی از نقاطی که دارای مشکلات ترافیکی هستند در همان منطقه مشکلات موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد و در خصوص رفع مشکلات تصمیم‌گیری لازم انجام شده و به مسئولین مربوطه برای اجرای اقدامات بعدی ابلاغ می‌شود.

وی اذعان داشت: قبلا میدان ارتش، امتداد مسیر رودخانه قمرود از پل انقلاب به سمت پردیسان و نحوه اتصال آن به بلوار غدیر، باکس‌های پل جانبازان، میدان امام، میدان شهرداری و همچنین دور برگردان بلوار غدیر توسط این کمیته مورد بررسی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول