اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز را به مناسبت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌ البرز،  همایون شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 10 تا 16 خرداد ماه و تعطیلات پایان هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور از روز چهارشنبه دهم خرداد ماه تا روز سه‌شنبه 16 خرداد ماه از سوی پلیس راه استان البرز مقررات ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا تردد موتورسیکلت از امروز چهارشنبه دهم خرداد ماه تا روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه سال جاری در محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است، تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

شریفی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز پنجشنبه 11خرداد ماه تا ساعت 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع اعلام کرد و گفت: در این راستا تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه یازده خردادماه تا 24 روز پنجشنبه 11 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان البرز افزود: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز دوشنبه 15 خرداد ماه از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 16 و 30 دقیقه تا ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه 16 خرداد ماه سال جاری تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه می‌باشد.

وی افزود: تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های 10، 12 ، 13 و 14 خرداد ماه و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و دوشنبه تاریخ‌های 11 و 15 خرداد ماه سال جاری از محور هراز ممنوع است.

به گفته این مسئول مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول