اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بناب:

شهرستان بناب در مثلث ترافیکی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بناب با بیان اینکه شهرستان بناب در مثلث ترافیکی قرار دارد، گفت: روزانه 609 هزار دستگاه انواع خودرو و وسیله نقلیه از این شهرستان تردد می‌کنند.

شهرستان بناب در مثلث ترافیکی قرار دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مظفر نجفی ظهر امروز در نشست بررسی راه‌های کاهش نقاط حادثه‌خیز شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب در مثلث ترافیکی قرار دارد، افزود: روزانه 609 هزار دستگاه انواع خودرو و وسیله نقلیه از این شهرستان تردد می‌کنند و اجرای طرح کمربندی شهرستان تنها راه‌حل مشکل ترافیک این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش ترافیک و همچنین کاهش تصادفات، کلاس‌های آشنایی و آموزشی فرهنگ ترافیک در سطح مدارس منطقه برگزار شده است، افزود: با وجود افزایش روزانه خودرو در سطح شهرستان، فضا و خیابان‌های شهرستان به تناسب افزایش خودرو افزایش نمی‌یابد و در این راستا تعداد پارکینگ‌های عمومی سطح شهر نیز بسیار کم است.

رئیس راهنمایی و رانندگی بناب از کاهش چشمگیر آمار تصادفات و همچنین آمار کشته‌ها در یک سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: احداث پل روگذر میدان معلم بناب قطعاً هیچ تأثیری در کاهش ترافیک شهرستان نخواهد داشت.

شهردار بناب نیز در این جلسه گفت: در اثر حفاری‌های غیرمجاز چاله‌های زیادی در مناطق شهری ایجاد شده که نیاز به ترمیم اساسی دارد.

محمدباقر بابازاده افزود: به منظور رفع مشکلات ترافیک و روان‌سازی، مسیرگشایی خیابان‌های «بنفشه به آب» و «شهید رجایی به زرگران» جزو برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری بناب است که با اجرای آن و انجام کارهای مسیرگشایی شاهد حل بخشی از مشکل ترافیک در بدنه مرکز شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول