اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان:

جداکننده ترافیکی خیابان‌ها به دستور پلیس نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان گفت: جداکننده ترافیکی نارنجی رنگ (بولارد) در خیابان‌ها و نیز اصلاح علائم ترافیکی معابر به دستور پلیس و توسط شهرداری‌ها نصب می‌شود.

جداکننده ترافیکی خیابان‌ها به دستور پلیس نصب می‌شود

مسعود بنده‌خدا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جداکننده ترافیکی (بولارد) نصب شده در خیابان‌های سطح شهر اظهار داشت: بولاردهای جداکننده ترافیکی و اصلاح علائم ترافیکی دو نوع هستند که بسته به موقعیت هر خیابانی متفاوت نصب می‌شوند.

وی افزود: یک سری از این موانع عمودی و حالت فنری و انعطاف‌پذیر هستند و یک سری دیگر جداکننده و حالت انحنا و برای خط ویژه و حکم جداکننده دارند.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این جداکننده‌ها در خیابان‌های حکیم نظامی، توحید، مطهری و کمال اسماعیل به منظور جداسازی مسیر خیابان نصب شده است.

وی با تاکید به اینکه پلیس دستور اجرای این جداکننده‌ها را می‌دهد و شهرداری آن را اجرا می‌کند، ادامه داد: این موانع براساس مسیرها و نوع کاربرد آنها متفاوت نصب می‌شوند.

بنده‌خدا در پاسخ به سؤالی مبنی بر شکایت برخی از کسبه بر نصب این موانع گفت: کسبه برخی از خیابان‌ها به دلیل اینکه محلی برای توقف در کنار خیابان ندارند و پارک حاشیه‌ای حذف شده است، شاکی هستند.

وی بیان داشت: مغازه‌داران همواره خواهان آزاد شدن کنار خیابان هستند و این در حالی است که این عدم جداسازی موجب کندی عبور و مرور می‌شود.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: روان‌سازی در محور اصلی خیابان‌های سطح شهر مهم‌تر است.

وی افزود: یکی از مناطق مورد تاکید پلیس در خیابان نظر، حکیم نظامی و خط ویژه اتوبوس در این مسیر بوده است.

بنده‌خدا، جداسازی به وسیله بولارد در مسیر اتوبوس خیابان طالقانی و جدا شدن مسیر ویژه اتوبوس، سرتاسر خیابان طالقانی و نیز خیابان دشتستان را از نقاط مشکل‌آفرین و دارای شاکی دانست که با نصب این علائم تا حدی مشکل برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه این موانع جداکننده پلاستیکی برای روان‌سازی ترافیک است، تصریح کرد: هر چند در مدت نصب این موانع افزایش حجم ترافیک و شماره‌گذاری وسیله نقلیه داشتیم اما شاهد روان‌سازی ترافیک به ویژه در نقاط مرکزی شهر بودیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول