اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

احداث پلیس راه نیاز اصلی ترافیک گنبدکاووس است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ‌گنبدکاووس گفت: احداث پلیس راه نیاز اصلی حل ترافیک در این شهرستان ‌است.

احداث پلیس راه نیاز اصلی ترافیک گنبدکاووس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورمحمد جعفری در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: برای رفع موانع باید با الگوگیری از شیوه‌های مناسب یک الگوی اسلامی ایرانی و بومی‎سازی شده ارائه دهیم.

وی با اشاره به مسائل ترافیکی شهرستان اذعان داشت: باید در خصوص رعایت اصول ترافیکی در شهر برای مردم فرهنگ‌سازی شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین پیشنهاد کرد کارخانجات می‌توانند در راستای فرهنگ‌سازی رعایت مسائل ایمنی اتومبیل را در بدو فروش به کپسول آتش‌نشانی مجهز کنند و موتورسیکلت را با کلاه ایمنی به فروش برسانند.

جعفری همچنین یادآور شد: نصب سرعت‌گیر توجیه ترافیکی ندارد و در دنیا مرسوم نیست پس باید از جاده‎ها برداشته شود.

وی بررسی ساماندهی تاکسی‎های تلفنی و مؤسسات اتومبیل کرایه، ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی، ساماندهی صنوف آلاینده، روشنایی خیابان‎ها در شب و استفاده از دوچرخه برای تردد کارمندان و بررسی تقاطع‎های همسطح و غیر همسطح را از موارد مهم در دستور کار جلسه بعدی شورا اعلام کرد.

سیدمنصور باقری شهردار گنبدکاووس نیز اظهار داشت: به زودی قسمتی از لاین کنارگذر گنبدکاووس که توسط شهرداری زیرسازی و آماده‎سازی شده بود توسط اداره راه و شهرسازی آسفالت خواهد شد.

در این جلسه هر یک از اعضا در خصوص ساماندهی تردد اتوبوس‎های شهری و مینی‌بوس‎های بین شهری، لزوم ساماندهی صنوف مزاحم و جریمه‌های رانندگی و فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و افزایش ناوگان حمل و نقل بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول