اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید از امکانات هیئت استان اصفهان

سرپرست و دبیر فدراسیون ژیمناستیک به اصفهان سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست و دبیر فدراسیون ژیمناستیک کشور برای بازدید از امکانات و تمرین منتخبان ژیمناستیک استان، اواخر هفته جاری به اصفهان سفر می‌کنند.

سرپرست و دبیر فدراسیون ژیمناستیک به اصفهان سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر درویش‌زاده و فرامرز سنگینی چهارشنبه شب به اصفهان سفر کرده و روز پنج‌شنبه در جلساتی که در نظر گرفته شده است، شرکت می‌کنند.

قرار است در جریان سفر سرپرست و دبیر فدراسیون، نشستی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون وی در محل اداره‌کل برگزار شود.

هم‌چنین بازدید از امکانات خانه ژیمناستیک و تمرین فراگیران، نشست با رؤسای هیئت‌های شهرستانی و مسئولان کمیته‌ها و ایجاد تعامل در مورد حمایت از برنامه‌های هیئت ژیمناستیک برای تحقق هدف این هیئت مبنی بر قطب برتر شدن در ژیمناستیک کشور از جمله مهم‌ترین رئوس برنامه‌های سفر سرپرست و دبیر فدراسیون به اصفهان است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نشستی که با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌کنیم، در مورد اهداف و برنامه‌های این هیئت در راستای پیشرفت رشته مادر و پایه ژیمناستیک، بحث و تبادل نظر می‌شود.

اصغر نکوگل ادامه داد: هم‌چنین در نشستی که در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود، تعدادی از رؤسای هیئت‌های شهرستانی و مسئولان کمیته‌های هیئت مطالبی را در مورد این رشته عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به مسابقات المپیاد ایرانیان در سال جاری بیان داشت: هنوز رده سنی مورد نظر در این مسابقات مشخص نشده است، اما با توجه به ضعف‌هایی که در بخش فنی ژیمناستیک استان وجود دارد و بارها متذکر آن شده‌ام، به نظر می‌رسد برای تشکیل تیم و شرکت در مسابقات با مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول