اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س):

در ترویج آموزه‌های مهدویت از آسیب‌ها در امان نیستیم

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دشمن در کمین مجموعه‌های فعال در ترویج معارف اهل‌بیت (س) است، آسیب‌ها و خطرها را در ترویج اندیشه اصیل مهدویت جدی دانست.

در ترویج آموزه‌های مهدویت از آسیب‌ها در امان نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه آینده روشن، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در دیدار با مسئولان و اعضای هیئت علمی هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت فعالیت در این مؤسسه را خدمتی ارزشمند دانست و بیان کرد: ان‌شاءالله مشکلات و موانعی که در مسیر شما عزیزان در ترویج آموزه اصیل مهدویت است، نتواند سد راهتان در ادامه مسیر شود.

وی با ارزشمند و فاخر خواندن محصولات مؤسسه آینده روشن گفت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا حدی که مقدور است از انعکاس زحمات بسیار ارزشمند این مؤسسه کوتاهی نخواهد کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر عبرت‌آموزی و سیر در قرآن کریم و زندگانی انبیای الهی (ع) اظهار داشت: با سیر و تفحص در سیره انبیا (ع) به فرازهایی برخورد می‌کنیم که از جنبه‌های عدیده مسیر را برایمان روشن کرده و انسان را به آرامش می‌رساند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 35 سوره ابراهیم قرآن بیان کرد: چه می‌شود که حضرت ابراهیم کسی که چنین مکان شریفی (کعبه) را بنا کرده است، پس از دعا برای امن قرار دادن مکه به خداوند عرض می‌کند که من و فرزندانم را حفظ کن و ما را از عبادت اصنام دور بدار؟

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در پاسخ به این سؤال ادامه داد: آنچه که در پاسخ به این پرسش در ذهنم آمد این بود که آسیب‌ها و خطرها جدی است، آن کسی که در کمین حرکت‌های توحیدی موحدان نشسته است، کاری می‌کند که از درون داغ توحید بر دل موحدان بنشیند که می‌بینیم در گذر زمان متاسفانه چنین کاری کردند و کعبه پر شد از اصنام (بت‌ها) که به دستان مبارک حضرت رسول (ص) و امیرمؤمنان (ع) دوباره این خانه تطهیر شد.

سعیدی با تاکید بر اینکه آسیب‌ها جدی است و هیچگاه از آسیب‌ها در امان نیستیم خاطر نشان کرد: هر مجموعه‌ای که فاخر باشد، بالاخره دشمن در کمین آن بوده و به هر طریقی دنبال ضربه زدن به آن است که باید در برخورد با توطئه دشمنان هوشیار و آماده باشیم.

امام جمعه قم بیان سخنانی همچون «مجموعه ما آفت‌پذیر نیست» را اشتباه خواند و بیان کرد: باید همیشه پناه ما خداوند باشد و به او پناه ببریم و توفیق و پیشرفت خود را از خداوند منان خواستار باشیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول