اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه و سونا

تولیدکنندگان قمی از تخفیف 50 درصدی برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قم گفت: تولیدکنندگان قمی برای حضور در این نمایشگاه از تخفیف 50 درصدی برخوردار شدند.

تولیدکنندگان قمی از تخفیف 50 درصدی برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌ مجتبی علیشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قم خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با در نظر گرفتن استانداردهای نمایشگاه‌های تهران در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از سوی تولیدکنندگان قمی در سال‌های گذشته استقبالی برای حضور در نمایشگاه صورت نگرفت افزود: با برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان قمی ‌موفق شدیم آنان را برای حضور در این نمایشگاه ترغیب کنیم.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ادامه داد: ارائه تخفیف 50 درصدی به تولیدکنندگان قمی برای حضور در نمایشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 40 غرفه در دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر قم توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم خواهند گذاشت تصریح کرد: 30 شرکت تولیدی از قم و 10 شرکت تولیدی از خارج استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

علیشاهی با بیان اینکه باید از تولیدکنندگان بومی در برگزاری نمایشگاه‌های استانی حمایت شود اظهار کرد: نمایشگاه‌ها باید مکانی برای معرفی و عرضه تولیدات استانی باشد.

وی با بیان اینکه تبلیغات از جمله مواردی است که برای حمایت از تولیدکنندگان بومی در استان ضروری به نظر می‌رسد اضافه کرد: برای تحقق این امر طرحی ویژه برای تبلیغات شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تدوین شده است.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ادامه داد: با فراهم شدن بسترهای لازم موفق به راه‌اندازی سایت اختصاصی برای تبلیغات شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان قمی شدیم.

واگذاری نمایشگاه‌های قم به مدیران ناموفق

علیشاهی با ابراز نگرانی از برخی سنگ‌اندازی‌ها و تراشیدن موانع در راه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های استانی گفت: نبود جایگاه مطلوب برای مجریان موفق در برگزاری نمایشگاه‌های سال گذشته از جمله مشکلاتی است که در برگزاری نمایشگاه‌ها نمود دارد.

وی با ابراز نگرانی از این رخداد در برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: شایسته‌سالاری در گزینش مدیران اجرایی برگزاری نمایشگاه‌ها وجود ندارد در حالی که توجه به شایسته‌سالاری در تمام نقاط جهان از ضروریات محسوب می‌شود.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جریان برگزاری نمایشگاه‌ها در سال جاری انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر مجریانی در قم فعالیت می‌کنند که سال گذشته کارنامه خوبی در برگزاری نمایشگاه‌ها از خود ارائه ندادند.

علیشاهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بی‌کیفیت در استان قم خاطر نشان کرد: برگزار شدن نمایشگاه‌هایی با بازده نامناسب فرصت‌سوزی است و سرمایه‌های استان از بین می‌رود.

وی زمان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی آشپزخانه، حمام، ‌سونا، استخر و جکوزی را 30 خرداد تا دوم تیر ماه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول