اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم:

قم میزبان برگزاری مسابقات بوکس جوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: این هیئت تیرماه میزبان رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور خواهد بود.

قم میزبان برگزاری مسابقات بوکس جوانان کشور شد

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس اعلام هیئت بوکس استان قم این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های کشور و به منظور شناخت ترکیب تیم ملی جوانان برای اعزام به رقابت‌های مهم برون مرزی در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی قرار است به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار شود که تیم ملی این رده سنی میادین مهمی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا را در پیش دارد.

رئیس هیئت بوکس استان قم افزود: ملی‌پوشان بوکس کشورمان از فروردین ماه سال جاری وارد مراحل جدی تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود شده‌اند تا با قدرت مضاعف ابتدا در رقابت‌های جهانی که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بوکس استان قم ابراز داشت: قم هم‌اکنون در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان یک نماینده پرانگیزه و آینده‌دار دارد که این بوکسور توانمند محمدی مردی است که در سبک وزن آماده مسابقات جهانی می‌شود.

جعفری تصریح کرد: نظیر محمد مردی که در حال حاضر بوکسور تیم ملی جوانان است، ما در هیئت بوکس استان قم فروتن گل‌آرا را نیز داریم که این بوکسور جوان یکی از اعضای تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: گل‌آرا سال گذشته در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور ضمن اینکه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و مدال طلا و مقامی ارزشمند را برای بوکس قم به ارمغان آورد، از سوی کمیته فنی مسابقات نیز به عنوان ستاره این پیکارها انتخاب و معرفی شد.

رئیس هیئت بوکس استان قم افزود: بوکس قم این شانس را داشت که در فاصله اندک باقی‌ مانده تا المپیک 2012 لندن، یکی از سهمیه‌های تیم ملی بوکس کشورمان را در این میدان بزرگ و رویداد پر مخاطب جهانی کسب کند اما در نهایت میسر نشد.

وی خاطر نشان کرد: فروتن گل‌آرا نماینده بوکس استان قم در رقابت‌های انتخابی یا گزینشی المپیک 2012 لندن بود که از قضا همراه با تیم ملی بوکس کشورمان در ترکیب نهایی این تیم به آخرین مرحله انتخابی در آلماتی قزاقستان نیز اعزام شد اما متاسفانه با بداقبالی و کمی هم مشکلات داوری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان داشت: به هر حال بعد از گرفتن نظر مثبت فدراسیون بوکس برای برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم و همچنین حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم این دوره از رقابت‌ها با شرکت برترین‌های بوکس رده سنی جوانان کشور تیرماه به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول