اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان خبر داد

بوکسورهای شهرضا فعال‌ترین ورزشکاران این رشته در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: براساس اطلاعات و آمار موجود فنی‌ترین و تکنیکی‌ترین بوکسورهای استان اصفهان از ورزشکاران شهرضایی هستند.

بوکسورهای شهرضا فعال‌ترین ورزشکاران این رشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مجید رمضانپور در آیین افتتاح خانه بوکس شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: به زعم بسیاری از کارشناسان و متخصصان رشته بوکس، عدم برگزاری مسابقات منظم یکی از مهم‌ترین عوامل افت بوکس در سطح استان اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر لیگ بوکس استان اصفهان با شرکت شش تیم از شهرستان‌های استان و دو نماینده از شهر اصفهان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان با اشاره به فعالیت شش خانه بوکس در سطح استان اصفهان گفت: در حال حاضر در شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، کاشان، داران، خمینی‌شهر و درچه، خانه‌های بوکس فعال هستند و بر این اساس انتظار داریم ورزش بوکس استان اصفهان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

وی با اشاره به فعالیت 700 بوکسور حرفه‌ای در سطح استان اصفهان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم طی سال جاری این رقم به 3 هزار نفر افزایش پیدا کند.

رمضان‌پور برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران، مربیان ورزشکاران رشته بوکس در استان اصفهان را از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات فراروی این رشته در استان اصفهان کمبود بودجه است که با همکاری و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان امکانات ویژه‌ای به این رشته ورزشی در سطح استان اختصاص یافته است.

وی با تشریح وضعیت نامناسب بوکس استان اصفهان در سطح قهرمانی اضافه کرد: ورزش بوکس اصفهان در سطح بزرگ‌سالان در عرصه‌های کشوری وضعیت مناسبی ندارد و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر در سطح کشور باشیم.

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان اضافه کرد: شهرستان شهرضا همواره به عنوان یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین شهرهای استان در رشته بوکس مطرح بوده است و چندین بار موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ استان اصفهان شده است و بی‌شک با افتتاح خانه بوکس شهرضا شاهد بروز بیش از پیش استعداد‌های غنی ورزشکاران شهرضایی در رشته بوکس هستیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول