اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد

اختصاص 70 میلیارد به پروژه‌های بهداشتی گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر بهداشت و درمان با اختصاص مبلغ 70 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 70 میلیارد به پروژه‌های بهداشتی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری برگزار شد گفت: نگاه دولت در طرح مهر ماندگار بهره‌وری، ساخت و تکمیل پروژه‎ها است.

وی تصریح کرد: علاوه بر موافقت وزارت بهداشت و درمان برای احداث بیمارستان با ظرفیت مجموع 400 تختخواب، مقرر شده تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 96 تختخوابی نیز از پروژه‌های بهداشتی درمانی مهر ماندگار باشد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستانی باید آماده باشد بر تهیه طرح تشکیلاتی برای بیمارستان 96 تختخوابی و دیگر مراکز بیمارستانی شهرستان‌های استان که در دست اقدام هستند تاکید کرد.

عباسی گفت: بهره‌برداری از بیمارستان‌ها باید با تجهیز و طرح تشکیلاتی و تامین نیروی انسانی همراه باشد تا بتوان از این مراکز درمانی به طور کامل بهره‌برداری کرد.  

وی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سپاه پاسداران در اجرای 10 هزار طرح سراسری محرومیت‌زدایی تاکید کرد و افزود: مسئولان ادارات از این فرصت برای جذب اعتبارات و برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای رشد و توسعه شهرستان باید نگاه‌ها یکی باشد و مسئولان با هم هماهنگی داشته باشند و مشی مدیران نیز باید حل مشکلات باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس از برگزاری جلسات مهر ماندگار به صورت مستمر در فرمانداری خبر داد.

نورمحمد جعفری گفت: دستگاه‌های اجرایی که طرح مهر ماندگار در حوزه آنها اجرا می‌شود گزارش اقدامات ادارات کل ذیربط را به فرمانداری اعلام کنند.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز از آمادگی بخش مرکزی برای اجرای پروژه‌ها در روستاهای شهرستان خبر داد.

حسین رضایی تصریح کرد: قبل از اجرای هر پروژه به بخشداری و دهیاری در خصوص طرح‌ها اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول