اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 5 سال آینده

زامیاد 20 درصد تولید خودروهای فوق‌سنگین را به خود اختصاص می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد گفت: تا 5 سال آینده، زامیاد 20 درصد تولید خودروهای فوق‌سنگین را به خود اختصاص می‌دهد.

زامیاد 20 درصد تولید خودروهای فوق‌سنگین را به خود اختصاص می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین خودروی ون دیزلی تولید داخلی ساخت شرکت زامیاد طی مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اعضای هیئت مدیره این شرکت در هتل گلستان مشهد رونمایی شد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد در حاشیه این مراسم در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به تجهیزات نصب شده بر روی این خودرو اظهار داشت:‌ بر روی این خودرو تجهیزاتی چون فرمان هیدرولیک، شیشه بالابر برقی، سیستم تهویه هوا، قابلیت تنظیم صندلی راننده در سه جهت، سپر عقب و جلو یکپارچه، صندوق عقب، دستگاه جدا کننده آب از سوخت، بخاری عقب و جلو، GPS و باک سوخت 90 لیتری نصب شده است.

حمیدرضا درویش افزود: از دیگر تجهیزات این خودرو، موتور نصب شده روی آن است که از استاندارد آلایندگی یورو 3 برخوردار بوده و تا یورو 4 هم قابل ارتقا است.

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد خاطرنشان کرد: ترمز دو مداری دیسکی اکسل عقب و جلو، ترمز دستی مکانیکی در محور عقب و سیستم ترمز ای‌بی‌اس دو مداره هیدرولیک و سیستم تعلیق اکسل عقب و جلو از دیگر تجهیزات و ویژگی‌های این ون تولید داخلی است.

وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش این خودرو در بخش خودروهای سنگین ارائه می‌شود، اذعان داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده فروش این خودرو در نمایندگی‌های سایپا نیز مجاز شده است و با توجه به اینکه از ظرفیت 10+1 برخوردار است، می‌تواند برای هتل‌ها و حمل و نقل روستایی بسیار مناسب باشد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد در ارتباط با سوخت این خودرو گفت: سوخت این خودرو گازوئیل است و مصرف آن 10 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به این مصرف سوخت و قیمت پایین آن، برای بسیاری از رانندگان مقرون به صرفه است.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست اصلی شرکت زامیاد حمایت از مصرف ‌کنندگان است، تاکید کرد: هدف‌گذاری شرکت زامیاد تولید سالانه 10 هزار خودروی ون است که در این راستا از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 500 خودروی ون در این شرکت تولید شده است.

درویش در خاتمه تصریح کرد:‌ هم‌چنین این شرکت در بخش خودروهای سنگین و فوق‌سنگین ظرفیت تولید تا 10 هزار دستگاه را دارد که این یعنی در حال حاضر شرکت در این بخش تنها پنج درصد از تولیدات کشور را به خود اختصاص داده ولی استراتژی شرکت در بخش سنگین طی برنامه‌ای پنج ساله افزایش تولید تا 20 درصد است.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول