اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

معنویت در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه باید معنویت در جامعه نهادینه شود، افزود: همه مردم مسئول اجرای امر به معروف در جامعه هستند.

معنویت در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حسین قرغی صبح امروز در گردهمایی توجیهی برنامه‏های نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت: معنویت، رکن اساسی اسلام و انقلاب ماست و باید تلاش کنیم تا در جامعه نهادینه شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: رابطان نمایندگی ولی‏فقیه در حوزه‏ها و کانون‏های بسیج باید تلاش کنند تا برنامه‏های مختلف معرفتی، بصیرتی و سیاسی برای ارتقای بسیجیان انجام شود.

قرغی با بیان اینکه مسئولان بسیج باید بر عملکرد حوزه‏ها و پایگاه‏های مقاومت نظارت داشته باشند، به تلاش‏های انجام شده برای کمک به ارتقای معنویت در بسیج اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: معنویت، رکن اساسی اسلام ناب محمدی(ص) است و با استفاده از نیروی عظیم بسیج می‏توانیم معنویت را در جامعه تزریق کرده و به اجتماع الگو دهیم.

یکی از فرماندهان بسیج نیز با اشاره به ضرورت ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: ورزش و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، دو مسئله مهم و حیاتی تلقی می‏شود که نیازمند توجه مسئولان امر است.

مهری عزیزپور با بیان اینکه توجه به امر ورزش در آموزه‏های دینی نیز مورد تأکید ائمه معصومین(ع) بوده است، افزود: پیامبر اکرم(ص) فرموده‏اند که «به فرزندان خود شنا، تیراندازی و اسب‏سواری بیاموزید».

وی گفت: بسیج با هدف بهره‏مندی بیشتر دانش‏آموزان از تعطیلات فصل تابستان و شرکت جوانان در برنامه‏های بسیج و با هدف رشد استعداد، افزایش انگیزه و پربار کردن اوقات فراغت بسیجیان، در محیطی شاد با امکانات مناسب و مربیان مجرب، کلاس‏های ورزشی شنا، تیراندازی،‌ والیبال و کلاس‏های هنری مانند قالی‏بافی، سفره‏آرایی و آموزش خیاطی را برگزار می‏کند.

این فرمانده پایگاه بسیج گفت: همه بسیجیان در سنین مختلف می‏توانند در این کلاس‏ها که در فصل تابستان برپا می‏شود، شرکت کنند.

یکی از فرماندهان بسیج نیز برنامه‏ها و فعالیت‏های تابستانی را نیازمند بازنگری کارشناسی دانست و گفت: دانش‏آموزان باید از تعطیلات تابستان برای افزایش توانایی‏های خود به نحو احسن استفاده کنند.

نرگس نفری افزود: با هدف فعال‏سازی پایگاه‏های بسیج در فصل تابستان و برنامه‏ریزی مفید برای غنی‏سازی اوقات فراغت بسیجیان، با همکاری دولت خدمتگزار باید در جهت کاهش مشکلات نوجوانان و جوانان، اقدام به برگزاری کلاس‏های آموزشی، فرهنگی و ورزشی شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ به منظور توانمندسازی و افزایش بار علمی حلقه‏های صالحین نوجوانان و جوانان، کلاس‏های زبان و ریاضی، شطرنج، کوهنوردی و آمادگی جسمانی برای همه بسیجیان در فصل تابستان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول