اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر چهارمحال و بختیاری:

امر به معروف بذرافشانی نیکی‎ها در کشتزار جان آدمی است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امر به معروف افشاندن بذر نیکی‎ها در کشتزار جان آدمی است و با عمل به چنین فریضه‎ای سایر احکام الهی احیا و اجرا می‎شود.

امر به معروف بذرافشانی نیکی‎ها در کشتزار جان آدمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام البرز رئیسی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این در سال جاری اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و مسائل ضروری جامعه است که ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر این استان برای احیا این فریضه و نهادینه کردن آن در جامعه تلاش می‌کند. وی ادامه داد: تذکر لسانی به عنوان یکی از مراحل امر به معروف باید برای همه در جامعه باب و نهادینه شود که در این صورت جامعه ما پویایی و زیبایی خود را حفظ می‎کند.

وی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: احیای این فریضه بزرگ، مهم و حیاتی الهی مربوط به یک شخص یا گروه خاص نیست و تمام مردم و مسئولان باید برای اجرای درست آن از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فلسفه امر به معروف و نهی از منکر هدایت و صیانت شخص و جامعه از بدی‎ها ،گرایش به نیکی‎ها و در نتیجه پایداری و حاکمیت دین و ارزش‌های انسانی بر جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه تشبیه امر به معروف و نهی از منکر و سایر اعمال خیر به دریا و قطره که سنبل و نمونه بزرگی و کوچکی هستند، عظمت بیشتر این فریضه الهی را آشکار می کند، گفت: جالب توجه است که جهاد در راه خدا نیز همانند قطره‌ای در برابر دریای پهناور امر به نیکی‌ها و نهی از زشتی‌ها است.

رئیسی از تلاش در راستای نهادینه کردن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان رسالت ستاد احیای امر به معروف این استان عنوان کرد و گفت: همه مردم، مسئولان، صاحبان قلم و اصحاب رسانه برای تحقق این رسالت به کمک این ستاد بیایند تا جامعه اسلامی از برکات آن بهره‎مند شود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول