اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

آمر به معروف باید عامل به معروف باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کنگاور گفت: آمر به معرف باید عامل به معروف باشد.

آمر به معروف باید عامل به معروف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به حدی است که امام حسین(ع)، همه داشته خود را فدای اجرای آن کرد.

عزیزی ادامه داد: آمر به معروف باید عامل به معروف باشد، بنابراین آمرین به معروف باید اجرای این دو فریضه الهی را از خود و نزدیک‌ترین افراد به خود شروع کنند.

وی تلاش برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محور قرار دادن تذکر لسانی و با تاکید بر عمومی و فراگیر شدن، این فریضه را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد احیای شهرستان کنگاور برشمرد و افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و فعال کردن این شوراها در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از دیگر برنامه‌های این ستاد در شهرستان کنگاور است.

وی تاکید کرد: با توجه به قرار داشتن شهرستان کنگاور در شهرهای منتخب کشور برای اجرای طرح تذکر لسانی، تلاش محوری برای بسترسازی، فرهنگ‌سازی و اجرای طرح تذکر لسانی باید مورد توجه دستگاه‌های ذیربط و نیز آمرین به معروف و ناهیان از منکر قرار گیرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول