اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

مشهد به زیباترین شهر ایران تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آینده شهر مشهد بسیار روشن است و این شهر به یکی از زیباترین شهرهای ایران تا 10 سال دیگر تبدیل می‌شود.

مشهد به زیباترین شهر ایران تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز مراسم اختتامیه دومین مسابقه بزرگ شهر توسط روزنامه شهرآرا در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

غلامرضا بصیری‌پور عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: آینده شهر مشهد بسیار روشن است و این شهر به یکی از زیباترین شهرهای ایران تا 10 سال دیگر تبدیل می‌شود.

غلامرضا بصیری‌پور تاکید کرد: بهترین مکانی که می‌تواند این مدیریت را برای پیشرفت شهر مشهد داشته باشد روزنامه شهرآرا است.

وی برگزاری این‌گونه مراسم‌ها را گامی موثر در راستای افزایش میزان مشارکت اجتماعی مردم دانست و افزود: این‌گونه برنامه‌ها تاثیر بسیار زیادی را در عرصه‌های مختلف از خود برجای خواهد گذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: شهرآرا می‌تواند نقطه بسیار خوبی برای ارتباط‌گیری مردم چه در بالا و چه در پایین شهر باشد.

وی مشارکت مردمی را یکی از مهم‌ترین امور برای مدیریت شهری دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا مشهدالرضا(ع) به‌ عنوان یکی از زیباترین شهرهای کشور تبدیل شود.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن مشهد به جایگاه حقیقی

گفتنی است در این مراسم سیدمحمد پژمان شهردار مشهد طی سخنرانی اظهار داشت: این شهر جایگاه والایی در تمامی عرصه دارد و در همین راستا تلاش مسئولان شهری نیز برای رسیدن این شهر به جایگاه خود است.

وی ایجاد انسجام لازم برای توسعه شهری را از جمله مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های کاری مسئولان شهرداری مشهد دانست و گفت: در همین زمینه تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و روزنامه‌ها یکی از عوامل و ارکان توسعه و پیشرفتگی در جوامع هستند، ادامه داد: به همین منظور این مراکز فرهنگی کمک شایانی را می‌توانند در این زمینه انجام دهند.

در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمان از جمله محمدرضا فروتن، مهران رجبی، حسن کامرانی‌فر، محسن ترکی، محسن قهرمانی، اکبر میثاقیان و مجید خدایی برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول