اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

محور کوهبنان - مشهد 150 کیلومتر کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با تکمیل جاده کوهبنان به آسفیچ در آینده نزدیک محور کوهبنان - مشهد بیش از 150 کیلومتر کاهش می‌یابد.

محور کوهبنان - مشهد 150 کیلومتر کاهش می‌یابد

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به دیدار با معاونان راه‌های روستایی و پارلمانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در این دیدار نماینده زرند و کوهبنان در مجلس و فرماندار زرند نیز حضور داشتند.

متقی خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات و معضلات راه‌های روستایی دو شهرستان و راه ارتباطی کوهبنان - زرند مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار کوهبنان گفت: مقرر شد یک‌سری پیگیری‌ها از سوی شهرستان‌های زرند و کوهبنان و یک‌سری پیگیری‌ها از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد تا مشکلات موجود به زودی رفع شود.

متقی بیان داشت: امیدواریم این جلسه بتواند بخشی از مشکلات راه‌های شهرستان به ویژه راه ارتباطی زرند - کوهبنان را برطرف کند.

وی تصریح کرد: کوهبنان در شمالی‌ترین نقطه استان و در مرز کرمان با استان‌های یزد و خراسان جنوبی قرار گرفته و آب و هوای مساعد، وجود آثار و ابنیه تاریخی فراوان و متنوع، وجود چهار امام زاده واجب‌التعظیم و حیات وحش بی‌نظیر و قرق شده‌ای دارد.

متقی اذعان داشت: کوهبنان با توجه به مناطق گردشگری در ایام تعطیلات پایان هفته، ایام عید نوروز و تابستان پذیرای میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور و استان است، لذا جا دارد مسئولان استان کرمان به ویژه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان توجه ویژه‌ای به این نقطه از استان کرمان داشته باشند.

وی عنوان کرد: با تکمیل جاده کوهبنان به آسفیچ در آینده نزدیک مسافران حرم رضوی می‌توانند علاوه بر مسیر کوهبنان - راور - دیهوک از مسیر زرند - کوهبنان - بهاباد و طبس به زیارت آقا علی‌بن موسی‌الرضا مشرف شوند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: با تکمیل این جاده مسیر مسافران حرم رضوی بیش از 150 کیلومتر کاهش می‌یابد و مسافران می‌توانند از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مسیر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول