اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب:

طرح آتش‌نشان داوطلب در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب گفت: به منظور آشنایی با خدمات ایمنی و بهره‌گیری از خدمات داوطلبانه، طرح آتش‌نشان داوطلب در فرهنگسرای ایمنی مشهد برگزار می‌شود.

طرح آتش‌نشان داوطلب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سونیا رحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با چگونگی اجرای این طرح اظهار داشت: آتش‌نشان داوطلب به کسی گفته می‌شود که مکمل نیروی حرفه‌ای آتش‌نشانی است و به صورت افتخاری و پاره‌وقت برای انجام فعالیت‌های ایمنی و آتش‌نشانی انتخاب می‌شود.

مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب شرایط ثبت‌نام در طرح آتش‌نشان داوطلب را برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، ‌سکونت در شهر مشهد، علاقه‌مندی به کسب مهارت‌های آتش‌نشانی،‌ داشتن حداقل 18 و حداکثر 60 سال سن و ارائه مشخصات فردی عنوان کرد.

وی گفت:‌ دوره‌های این طرح 3 ساعته،‌ رایگان و ویژه دانشجویان، ‌بسیجیان، ‌روحانیون، ‌معلمان و عموم مردم در محل فرهنگسرای ایمنی برگزار می‌شود.

رحمتی افزود: ثبت‌نام دو دوره از سری جدید طرح آتش‌نشان داوطلب در سال جدید انجام شده و از ماه آینده کلاس‌های 20 نفری این طرح در قالب 10 جلسه سه ساعته برگزار می‌شود.

رحمتی خاطرنشان کرد: کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی طرح آتش‌نشان داوطلب به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود که افراد پس از گذراندن دوره‌ها و شرکت در آزمون در صورت تحقق ارزیابی، موفق به دریافت کارت آتش‌نشان داوطلب سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول