اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرمانداران الگوی خدمت‌رسانی صادقانه به مردم باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان در خدمات‌رسانی به مردم شهرستان‌ها وظایفی دارند اما انتظار مردم از فرمانداران برای خدمت کردن بیش از سایرین است که باید الگو باشند.

فرمانداران الگوی خدمت‌رسانی صادقانه به مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار چرام اظهار داشت: امروزه جامعه ایران به پشتوانه انقلاب جایگاه خود را در همه زمینه‌ها تثبیت کرده است.

وی افزود: قرار استکبار این نبود که اجازه دهد فرزندان انقلاب قد علم کنند چه برسد به این که مسئولیت قبول کنند.

استاندار در این باره بیان کرد: حضرت امام به ما عزت داد، انقلاب به ما اقتدار داد و به عین می‌توانیم در زمینه‌ها و سرفصل‌های مختلف پیشرفت ایران اسلامی را ببینیم.

وی در خصوص معارفه فرماندار جدید شهرستان چرام بیان داشت: در کشور وقتی مسئولیت به کسی واگذار می‌شود، تنها فرصتی برای خدمت‌رسانی است و اگر ما از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببریم پیروز هستیم.

نیکزاد اضافه کرد: همه مسئولان در سطح استان محترم هستند اما در شهرستان‌ها انتظارات مردم از فرماندار زیاد است که باید این تیم را هماهنگ کند.

وی تصریح کرد: یک فرماندار به تنهایی نمی‌تواند کاری را پیش ببرد و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا بتوانند کاری از پیش ببرند و خدمتی به مردم ارائه دهند.

نیکزاد با اشاره به اینکه امامی این همدلی را در شهرستان چرام ایجاد کرد، گفت: در شهرستان فرهنگی و شهیدپرور چرام کارهای به زمین مانده زیادی داریم و از نیکروز فرماندار جدید تقاضا داریم نهایت تلاش خود را در این زمینه برای خدمت به مردم شهرستان انجام دهند.

وی چرام را در همه بخش‌ها دارای ظرفیت برای توسعه دانست و گفت: این شهرستان دارای یکی از مهم‌ترین معادن فسفات در کشور است و با توجه به ظرفیت‌های بالای بخش کشاورزی و گردشگری در آینده نزدیک باید شاهد توسعه همه‌جانبه این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول