اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

مدیریت کشور نیاز به روحیه جهادی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان بر لزوم حفظ روحیه جهادی در مدیریت کلان، متوسط و پایین کشور تأکید کرد.

مدیریت کشور نیاز به روحیه جهادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی‌نمازی عصر امروز در جمع کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: اگر امروز نتوانیم روحیه جهادی در مدیریت کلان، متوسط و پایین کشور را حفظ کنیم چگونه می‌خواهیم با استکبار جهانی مقابله کنیم.  

وی افزود: عصبانیت دشمن از ملت ایران موجب شده است تا قدرت‌های جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی فراخوان بدهند. 

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: دلیل عصبانیت دشمن از جمهوری اسلامی آن‌ است که جمهوری اسلامی را سرمنشاء تمامی قیام‌های کشورهای اسلامی می‌داند و تصمیم جدی دارد تا از جمهوری اسلامی انتقام بگیرد.

وی قرار گرفتن سوریه و حزب‌الله لبنان در خط مقدم مقاومت برابر اسرائیل را مهمترین عامل دشمنی آمریکا و توطئه استکبار جهانی با آنان دانست و گفت: تفکر توحیدی امام راحل مبنی بر نامشروع بودن اسرائیل و نابودی صهیونیست جهانی موجب شده است تا سوریه و حزب‌الله لبنان به‌عنوان بازوان جمهوری اسلامی برابر اسرائیل محکم بایستند.

به گفته وی این تفکر که جنگ تمام شده است تفکر اشتباهی است چون رویکرد دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی از جنگ سخت به جنگ نرم است که نباید در این مبارزه و میدان جدید غفلت کرد.

نمازی در ادامه با تبریک هفته جهاد کشاورزی بیان داشت: خدمت به مردم کار ارزشی است و کار جهاد کشاورزی در راستای خدمت به مردم است و هیچ عبادتی بعد از نماز بالاتر از آن نیست.

وی خدمات جهاد کشاورزی در جامعه را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در مدیریت جهاد کشاورزی که با تغذیه جامعه ارتباط نزدیکی دارد همه تلاش‌ها باید در راستای تولید محصول سالم کشاورزی به‌کار گرفته شوند.

عضو خبرگان رهبری اجرای آبیاری قطره‌ای و تحت‌فشار و به‌ویژه آموزش کشاورزان و کارشناسان بخش کشاورزی ضروری خواند و گفت: آموزش کشاورزان توسط کارشناسان بخش کشاورزی در گذشته موجب افزایش 20 تا 30 درصدی تولیدات کشاورزی در برخی از روستاها شد.

نمازی در ادامه با اشاره به وجود خاک مستعد و آب مورد نیاز برای کشاورزان در برخی از مناطق اضافه کرد: چگونگی استحصال و استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی باید فرهنگ‌سازی شود.

وی افزایش قیمت کالاهای اساسی به‌ویژه در بخش گوشت، مرغ، نباتات، گندم و جو را که خوراک عامه مردم هستند را موجب نگرانی مردم ذکر و عنوان کرد: کارشناسان باید تدابیری را اتخاذ کنند تا اقدامات این نهاد در راستای رفاه و آسایش مردم و کاهش هزینه‌ها باشد.

امام جمعه کاشان مردم را شایسته خدمت دانست و اظهار داشت: مردم متدین، پیرو اسلام و اهل‌بیت‌ (ع) در عمل نیز نشان داده‌اند پای نظام ایستاده‌اند و هر کجا که احساس کنند اسلام به حضور آنها نیاز دارد حاضر می‌شوند و هزینه آن نیز می‌دهند.

وی یادآور شد: مردمی که این گونه پای نظام ایستاده‌اند شایسته خدمت بیشتری از سوی مسئولان نظام هستند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول