اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان:

تقویت روحیه جهادی لازمه توسعه همه‌جانبه کردستان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان تقویت روحیه جهادی را لازمه توسعه همه‌جانبه استان و کشور عنوان کرد.

تقویت روحیه جهادی لازمه توسعه همه‌جانبه کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در سنندج با تاکید بر توسعه تولید غذاهای دارویی در استان اظهار کرد: کردستان زمینه توسعه و تولید عسل، ماهی، قارچ و کنجد که دارای خاصیت دارویی زیادی هستند را دارد.

وی تصریح کرد: تولید و کشت محصولات مذکور برعهده سازمان جهاد کشاورزی است که توسعه این محصولات همکاری و همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت را می‌طلبد.

وی ادامه داد: میوه‌هایی هم‌چون سیب و توت‌فرنگی خاصیت دارویی زیادی دارند به‌ طوری‌که در روایات بسیاری آمده که خوردن دو بار سیب در روز از بروز بیماری در افراد جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان گفت: کردستان با داشتن استعداد و ظرفیت بخش کشاورزی قابلیت تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تحقق توسعه کشاورزی را در گرو داشتن فرهنگ و مدیریت جهادی دانست و عنوان کرد: ارتقای فرهنگ و مدیریت جهادی در تمامی صحنه‌ها مفید و تاثیرگذار است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با روحیه و فرهنگ جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: معظم‌له فرمودند در آنجایی که حرکت و روحیه جهادی وجود دارد انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و خود را فراموش می‌کند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه و حرکت جهادی در جامعه یادآور شد: خدامحور بودن، داشتن همگرایی و انسجام و چابکی باید از ویژگی‌های جهادی سازمان‌ها و ادارات باشد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان با اشاره به بایسته‌های فرهنگ جهادی افزود: اخلاص در کارها، تلاش بی‌وقفه و مستمر، داشتن قانون صحیح، اشتیاق در خدمت، داشتن روحیه شجاعت، دلیری و ریسک‌پذیری، داشتن شور و نشاط و آشنایی با علوم مرتبط، از جمله بایسته‌های فرهنگ جهادی است.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان، آموزش را از زیرساخت‌های توسعه کشاورزی خواند و گفت: با فراهم شدن زمینه آموزش در بخش کشاورزی به‌طور یقین توسعه این بخش نیز هموارتر می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول