اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان:

خودکفایی در کشاورزی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی ذکر کرد.

خودکفایی در کشاورزی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: کشور ما تا قبل از پیروزی انقلاب در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، نظامی و سیاسی وابسته بود.

وی با بیان اینکه مسئله آزادی و استقلال از بزرگترین‌ نعمت‌های انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اکنون در بسیاری از موارد مستقل شده‌ایم به طوریکه دیگر ملت‌ها به نوآوری‌ها و امکانات و تجهیزات کشور ما احتیاج پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مبنای اساسی و اصلی در استقلال هم مستقل شدن در مسائل اقتصادی است، عنوان کرد: بخش کشاورزی پایه مسئله اقتصادی به حساب می‌آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه مطلب فوق به فرموده امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام فرمودند اگر کشوری نتواند نان خود را تهیه کند و وابسته به دیگر کشورها باشد نمی‌تواند از جهاتی دیگر به استقلال برسد و ادعای آزادی کند.

دوستی‌نژاد خاطر نشان کرد: بدون تردید وابستگی اقتصادی،می‌تواند راهی باشد برای تکیه مالی به دشمنان اسلام که این امر نابودی و شکست را در برخواهد داشت.

وی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: یکی از دستاوردهای مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم بوده است.

وی بیان داشت: خودکفایی در تولید محصول استراتژیکی مانند گندم نشانه بارزی از توانمند‌ی‌های کارشناسان، پیگیری‌های مسئولان و توجه و عملی کردن فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: اکنون در بخش کشاورزی در جهات مختلف یا به خودکفایی رسیده‌ایم یا نزدیک به خودکفایی هستیم که این از سایه و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

دوستی‌نژاد ادامه داد: در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی هم‌اکنون در استانی مثل کردستان هم علاوه بر تامین مایحتاج استان زمینه صادرات آن نیز به دیگر کشورها فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آگاهی جوانان امروز به حقیقت و اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان و نسل جدید با مشاهده تاثیرات انقلاب اسلامی در دیگر کشورها به ویژه در خاورمیانه اعتقاد و آگاهی بیشتری به نظام و انقلاب پیدا کرده و می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظام ایران اسلامی نشات گرفته از دستورات دین مقدس اسلام،قرآن و سنت نبوی است، تصریح کرد: این نظام منحصر به ایران نیست و برای کل جهانیان است لذا مسئولیت شناساندن و آگاه‌سازی تمام مردم دنیا بر عهده جوانان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطر نشان کرد: نسل جدید باید خود را به سلاح علم،آگاهی، بصیرت و تقوا مجهز کنند تا موجبات آشنا شدن دیگر ملت‌ها با انقلاب و نظام ایران اسلامی فراهم شود.

دوستی‌نژاد اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در رابطه با ترویج و گسترش اهداف و دستاوردهای انقلاب مثبت ارزیابی کرد و افزود: آرامش موجود در جامعه و در صحنه بودن مردم در همه عرصه‌ها نشان از فعالیت‌های نهادهای مختلف است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول