اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سمنان خواستار شد

تامین 98 درصدی خودکفایی محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تامین 98 درصدی خودکفایی محصولات کشاورزی را خواستار شد.

تامین 98 درصدی خودکفایی محصولات کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سیدمجید موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهره‏برداران کشاورزی شهرستان سمنان اظهار کرد: مقرر شد از طریق صندوق توسعه مرکز برای تامین نقدینگی پیگیری صورت گیرد و در صورت تامین نشدن نقدینگی در مدت 10 روز از طریق بانک کشاورزی استان سمنان به هر طریق ممکن اقدام شود.
وی اضافه کرد: هم‌چنین مقرر شد برای تامین حق‏آبه گل‏رودبار از طریق نمایندگان فرمانداری شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر، بخشداران و مدیران جهاد کشاورزی دو شهرستان براساس مصوبه شورای کشاورزی شهرستان سمنان اقدام شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه بیان کرد: پیگیری نماینده شهرستان سمنان در زمینه محول شدن شرکت پشتیبانی امور دام به بخش کشاورزی و پیگیری موضوع تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش در شهرستان سمنان در سال 91 با تامین اعتبارات بخش دولتی از جمله مصوبات این جلسه است.
موسوی پیگیری بخشودگی مالیاتی از طریق نماینده نظام صنفی و اتحادیه با سازمان امور اقتصادی استان سمنان، پیگیری موضوع تعرفه برق بخش کشاورزی از طریق سازمان، تهیه پیش‏نویس نامه با امضای استاندار سمنان به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و تعیین اولویت‏های آموزشی تشکل‏ها از طریق مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.
وی ضمن قدردانی از حضور نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بهره‏برداران در این جلسه تاکید کرد: باید از بخش کشاورزی همانند بخش‏های خدمات و صنعت حمایت شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خواستار پیگیری نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در زمینه مصوبه بانک‏ها شد که مقرر بود 15 درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند.
موسوی هم‌چنین توجه به میزان سهم‏بری بخش کشاورزی از سرمایه‏گذاری در کشور با توجه به سهم 23 درصدی اشتغال این بخش و تامین 98 درصدی خودکفایی محصولات را خواستار شد.
این جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان و جمعی از بهره‏برداران کشاورزی شهرستان سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول